گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۲۰ :: ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
تقدیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان از امام جمعه این شهرستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشگان با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه در این شهرستان از زحمات حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بر اساس این گزارش در این دیدار امام جمعه رومشکان ضمن خرسندی از عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان در راستای سلامتی مردم و هچنین عهده داری ستاد اطلاع رسانی کرونا در این شهرستان تاکید کرد امیدواریم این اداره در اجرای برنامه فرهنگی و هنری از ظرفیت غنی و سنتی هنرمندان این شهرستان به نحو احسن استفاده شود تا با اینکار از ورود تهاجم های فرهنگی جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا همچنین افزود شورای فرهنگ عمومی ظرفیتی وصف نشدنی است که باید در راستای تقویت خیلی از زیر ساخت های فرهنگی از این جایگاه استفاده کرد و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان دبیر این شورا باید به جد پیگیر مصوبات آن و گزارش عملکرد دیگر ادارات عضو شورا در شهرستان باشد.

در ادامه این دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به اهمیت و جایگاه عبادی و سیاسی امام جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و آن را از برکات انقلاب اسلامی و از سنگرهای محکم در برابر توطئه های دشمنان نظام نام برد.

کیانوش سوری در پایان این دیدار با تقدیر از خدمات ارزنده حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا امام جمعه در شهرستان ولایتمدار رومشکان، همت ایشان در تعامل، حمایت، همدلی و تلاش های بی وقفه در راستای رفع مشکلات بخصوص حوزه فرهنگ را ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیقات روزافزون برای تمامی خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستار شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید