گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۰۳ :: ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
تقدیر ویژه از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به طور ویژه روابط عمومی لرستان را مورد تقدیر قرار داد. مهران قربانی عضو هیات عامل، معاون حمل و نقل، و راهبر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مراسمی که به منظور […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به طور ویژه روابط عمومی لرستان را مورد تقدیر قرار داد.
مهران قربانی عضو هیات عامل، معاون حمل و نقل، و راهبر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مراسمی که به منظور تکریم از روابط عمومی های سازمان و برگزارکنندگان برنامه های بزرگداشت هفته«حمل و نقل، رانندگان و راهداری» در محل سالن همایش های شهید تفویضی برگزار شد، با اهداء لوح سپاس از سحر بابایی راد مدیر روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان تقدیر نمود.
در این لوح آمده است: بدون تردید دستیابی به اهداف و برنامه های تعیین شده حوزه روابط عمومی با همت، تلاش و تعهد ارزشمند همکاران سختکوش و سرمایه کارشناسی که با جان و دل می کوشند، امکانپذیر می باشد.
در ادامه می افزاید: خداوند را شاکریم که فرصتی کم نظیر برای دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده ای فراهم کرد تا بار دیگر این خادمان بی ادعا در ایام گرامیداشت هفته «حمل و نقل، رانندگان و راهداری» نقش خود را به نحو شایسته ایفا کنند. بی تردید بخشی از این افتخار بزرگ، مرهون مشارکت، همدلی و تلاش سرکار عالی می باشد که با برنامه ریزی، مدیریت مناسب و شایسته در برگزاری بهینه مراسم یادشده و سایر فعالیت های حوزه روابط عمومی در طول سال سهیم بودید. لذا ضمن تشکر از زحمات شما، به پاس قدردانی این لوح تقدیر اهدا می گردد.
لازم به ذکر است روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در شش ماهه اخیر دو موفقیت در سطح ملی و چندین موفقیت در سطح سازمانی کسب کرده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید