گروه: خبر / گزارش
تاریخ: ۱:۱۵ :: ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
تلاش برای گسترش همکاریهای بین المللی دانشگاه لرستان

مدیر گروه همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه لرستان گفت: «ارتباطات بین‌المللی با دانشگاه برلین و برخی دیگر از دانشگاههای سایر کشورها داریم».

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر علی بارانی با بیان اینکه مقاطع تحصیلی که برای همکاری درنظر گرفته‌ایم شامل ارشد، دکترا و پسادکتراست، اظهار داشت: «عمده‌ی همکاری بین دو دانشگاه در رابطه با دانشجویان مشترک مقطع دکترا و پسادکتراست».

وی ادامه داد: «در مقطع تحصیلی پسادکترا تعداد چهار تا پنج دانشجوی مشترک در رشته‌ی شیمی داریم که آنها پذیرش شدند و از این تعداد نیز دو نفر، دوره‌ی شش ماهه‌ را در دانشگاه لرستان گذراندند و برای ۶ ماهه دوم به آلمان اعزام شدند».

مدیر گروه همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه لرستان بیان کرد: «با دانشگاه باری ایتالیا در اکثر رشته‌ها، برنامه‌ی همکاری مشترک داریم و برای همه رشته‌ها تفاهم‌نامه امضا کردیم و قرار است روند همکاریها، تداوم داشته باشد».

بارانی ادامه داد: «برای پذیرش دانشجویان مشترک، طرح‌های مختلفی را دانشگاه باری ایتالیا با دانشگاه‌های ایران دارد که لرستان نیز جزو اینگونه همکاریهای مشترک بین دانشگاهی است».

وی توضیح داد:«با دانشگاه مونیخ آلمان، مقدمات امضای یک تفاهم‌نامه را فراهم کرده‌ایم و کارگاه مشترکی داریم که به‌زودی برگزار می‌شود».

مدیر گروه همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه لرستان یادآور شد: «ساز و کار ما برای این دانشگاه در رشته تحصیلی مکانیک بوده است».

وی تشریح کرد: «با دانشگاه رادن فتح اندونزی نیز تفاهم‌نامه امضا کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم برای تبادل دانشجو ، تبادل اعضای هیئت علمی و تحقق فرصت‌های مطالعاتی کوتاه‌مدت و بلندمدت به توافقات کامل‌تر و جامع‌تری برسیم».

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید