مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۳۵ :: ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
تلاش جوانان در مقابله با کرونا و نذر سلامت ستودنی بود

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تلاش اعضای جوانان در مقابله با کرونا و نذر سلامت ستودنی بود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی در نشست دبیران مجامع شهرستانی و استانی جوانان و دستیاران جوان مدیر عامل که امروز در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ها، اقدامات و فعالیت‌های اعضای جوانان در برنامه‌های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر، قابل تقدیر است.

وی افزود: با توجه به گستردگی بیماری کرونا در سطح کشور و خطراتی که این بیماری به همراه خود دارد، نیاز بود اعضای داوطلب ما به یاری مردم بشتابند که از همان روزهای نخست با اقدامات جهادی وار خود توانستند نقش بسیار پررنگی در کنترل و مبارزه با این بیماری ایفا کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: ظرفیت اعضای جوانان یک ظرفیت گرانبها برای جمعیت هلال احمر لرستان است که انتظار دارم در سطح شهرستان ها روئسای شعب با درک مطلوبی از این واقعیت بیش ازگذشته از آن استفاده کامل را برای تحقق اصول و اهداف جمعیت هلال احمر ببرند.

رضایی تصریح کرد: فعالیت های داوطلبانه با توجه به این که در جمعیت هلال احمر یک اصل است، اما نتوانسته ایم به اندازه کافی از آن بهره ببریم که انتظار می رود در ادامه با قدرت بیشتری از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی گفت: جلسات مجامع جوانان هر دوماه یک بار به صورت استانی برگزار شود، تا بیشتر در جریانات فعالیت ها و دغدغه اعضا و دبیران قرار بگیریم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: جوانان به عنوان درگاه ورودی به جمعیت هلال احمر نقش زیادی در توسعه فعالیت های داوطلبی دارند و نیاز است تلاش کنیم جایگاه این عزیزان بیش از گذشته ارتقا یابد و با قدرت بیشتری حرکت کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید