خدمت بی منت
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۰۶ :: ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
تلاش شبانه روزی نیروهای نوسازی مدارس لرستان در آستانه سال تحصیلی جدید

در آستانه سال تحصیلی جدید، نیروهای اداره کل نوسازی مدارس لرستان برای آماده شدن‌مدارس بصورت شبانه روزی در حال تلاش هستند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در آستانه سال تحصیلی جدید، نیروهای اداره کل نوسازی مدارس لرستان برای آماده شدن‌مدارس بصورت شبانه روزی در حال تلاش هستند.

مهندس محمدرضا حیدری مدیر کل نوسازی مدارس لرستان گفت: اکیپ های مناطق سیل زده بصورت ۲۴ ساعته تلاش می کنند تا تجهیزات مدارس تعمیر شده را به این مدارس ارسال کنند و کارهای پایانی تعمیر مثل نصب لامپهای کلاسهای درس را به پایان برسانند .

حیدری افزود: ارسال تجهیزات جدید به تمام ادارات آموزش و پرورش مناطق استان در راس آنها مناطق سیل زده ، انجام شده است و از این حیث مشکلی وجود ندارد تا دانش آموزان عزیز برای اول مهر بدون دغدغه سال تحصیلی خود را آغاز کنند.

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان تصریح کرد: ۴۲۳ فضای آموزشی اعم از تعمیر و تخریب در استان وجود دارد که ۱۱۳ مدرسه آن تخریبی می باشد و تا الان ۶۲ فضای آموزشی تخریبی آن در حال بازسازی است ، از ۳۱۰ مدرسه نیازمند تعمیر هم ، کار تعمیر آنها با یکهزار و ۷۵۶ کلاس درس به اتمام رسیده است و فردا میزبان دانش آموزان عزیز خواهند بود .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید