گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۳۸ :: ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
تلاش همگانی شرکت آبفار لرستان برای مقابله با کرونا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از تلاش همه پرسنل آبفار لرستان برای مقابله با ویروس کرونا در این شرکت و کارهای پیرامونی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس علیرضا کاکاوند گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، و جلوگیری از شیوع آن، اقدامات پیشگیرانه در این شرکت انجام شده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده دورکاری برای برخی از شاغلین شرکت آبفار در سطح استان در نظر گرفته شده است.

کاکاوند بهترین راه پیشگیری از این ویروس را در خانه ماندن دانست و اظهار داشت: بر این اساس کارکنان شرکت آبفار لرستان با دورکاری و با کار در منزل می توانند امور محوله را لانجام دهند.

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان اضافه کرد: در راستای تسریع در انجام کارهای ارباب رجوع؛ میز خدمت شرکت به صورت ویژه فعال شده تا مراجعین از تجمع و یا مراجعه غیرضروری پرهیز کنند.

کاکاوند همچنین خرید و توزیع دستکش یکبار مصرف در میان کارکنان، توزیع ماسک، توزیع ژل ضدعفونی و آب ژاول میان کارکنان، ضد عفونی روزانه محیط شرکت، ابنارها و محوطه شرکت، جلوگیری از تردد و حضور همکاران شهرستانی در ستاد، تجهیز و راه اندازی یک دستگاه تانکر آب سیار برای ضدعفونی کردن معابر شهر و خرید پد الکلی و توزیع میان همکاران را از اقدامات پیشگیرانه این شرکت در راستای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد.

بازگشت به خانه
برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید