تاریخ: ۲۳:۴۶ :: ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
توجه به زیرساخت ها در مرحله دوم امدادرسانی به سیل زدگان/ توزیع بسته های مواد غذایی در بین سیل زدگان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بسته‌های مواد غذایی در بین سیل‌زدگان لرستان توزیع می شود. رضایی گفت: بسته‌های اقلام ضروری و اسباب زندگی به زودی در بین سیل‌زدگان این استان توزیع می‌شود. وی اظهار داشت: تا کنون ۲۵ هزار بسته مواد غذایی و اقلام امدادی دیگر […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بسته‌های مواد غذایی در بین سیل‌زدگان لرستان توزیع می شود.

رضایی گفت: بسته‌های اقلام ضروری و اسباب زندگی به زودی در بین سیل‌زدگان این استان توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: تا کنون ۲۵ هزار بسته مواد غذایی و اقلام امدادی دیگر از قبیل پتو، موکت ، ست ظروف و… بین سیل‌زدگان توزیع شده است.

وی در ادامه گفت : مرحله دوم باامدادرسانی به سیل زدگان در زمینه زیرساخت‌ها در دستور کار قرار گرفته است و از مردم و خیرین عزیز تقاضا داریم کمک های خود را در قالب تهیه اقلام ضروری مانند یخچال، تلویزیون ،کولر آبی و گازی ،لوازم خانه با توجه به آغاز فصل گرما در پلدختر و معمولان به دست ما برسانند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: یکسری از این اقلام توسط جمعیت هلال احمرجمع آوری شده که با دستور استاندار لرستان به مناطق آسیب دیده از سیل ارسال و بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

ایشان در ادامه افزودند: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم اقلام ضروری وبسته های غذایی ۱ماهه در سطح استان به ویژه در شهرهای پلدختر و معمولان بین سیل زدگان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه‌های مکرری که به ریاست استاندار لرستان و با حضور مدیر کل مدیریت بحران و رئیس بنیاد مسکن برگزار شد مصوب گردید که بسته‌های غذایی یک ماهه همراه با اقلام ضروری بین سیل‌زدگان توزیع شود.

ایشان در ادامه از مردم همیشه در صحنه خواستند کمکهای نقدی خودرا به حساب ۹۹۹۹۹مفتوح نزد کلیه بانکها کشور و یا با کد دستوری *۱۱۲# برای سیلزدگان واریز نمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید