فرماندار ازنا:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۴۸ :: ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
توجه به مضامین اخلاق‌محور ارزشمندترین رسالت هنرمندان است

همزمان با دهمین روز از ماه مبارک‌ رمضان فاتحی فرماندار ازنا با حضور در جمع هنرمندان و پیشکسوتان فرهنگ و ادب و هنر از نزدیک با دیدگاه‌ها و نکته نظرات این عزیزان آشنا شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فاتحی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان استفاده از لحظات نورانی این ماه را از جمله برکات شهرالله برشمرد و گفت ؛ ورود به ماه نزول قرآن این فرصت را در اختیار مومنین قرار میدهد تا ضمن استغفار از کوتاهی ها و خطاهای گذشته راه حق و درستی را انتخاب و در مسیر هدایت الهی قرار بگیرد.

فرماندار با اشاره به نقش پررنگ هنرمندان و شعرا در جریان سازی و حرکت عمومی جامعه به سمت تعالی اشاره کرد و افزود : بی تردید هنرمندان بعنوان قشر تأثیرگذار در جامعه نقش غیر قابل انکاری دارند که امروز نظام اسلامی فرصت بروزخلاقیت های هنری را برای هنرمندان به نحو مطلوب فراهم نموده است.

فاتحی با اشاره به کمبود فضاهای فرهنگی هنری شهرستان ازنا پیگیری برای تکمیل سالن اجتماعات آمفی تئاتر را از اولویت های مدیریت شهرستان نامید و گفت ؛ به فضل خدا در دولت سیزدهم بدنبال تکمیل پروژه سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد هستیم و در این زمینه با مدیران استان و مقامات عالی وزارت ارشاد رایزنی های صورت گرفته است.

فاتحی ضمن تشکر از تلاش اصحاب فرهنگ و هنر ، توجه به مضامین مقدس و اخلاق محور را یکی از ارزشمندترین رسالت های هنرمندان دانست و خواستار تولیدات فرهنگی هنری در این زمینه شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید