گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۴۹ :: ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
پوشش دهی آنتن در جاذبه های گردشگری موجب توسعه استان خواهد شد

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به ضرورت توجه به صنعت گردشگری و اهمیت پوشش دهی آنتن در جاذبه های گردشگری استان خبر داد: در بحث آنتن دهی تلفن همراه و شبکه اینترنت در مناطق گردشگری استان زیبای ما، نیازمند تاسیس ۳۰ سایت تلفن همراه هستیم و همانطور که در دریاچه گهر پوشش دهی آنتن مطلوبی داریم امسال چند سایت جدید در دیگر نقاط گردشگری استان احداث خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمد قاسمی با اشاره به ضرورت توسعه ارتباطات در شهرستان پرجاذبه الیگودرز به ویژه منطقه ززماهرو، اظهار داشت: الیگودرز حداقل به ۳۰ سایت نیاز دارد که در حال حاضر ۱۶ سایت دارد و در سالجاری نیز ۸ سایت در الیگودرز احداث خواهد شد.

قاسمی برنامه دراز مدت مخابرات منطقه لرستان را شامل تحولی شگرف در کل استان دانست و افزود: هدف ما این است که تمامی روستاهای فاقد پوشش تلفن همراه استان از سایت موبایل بهره مند شوند و همانطور که سایت منطقه آب باریک احداث شد سایت منطقه تنگ‌رشید هم ظرف دو هفته آینده انجام خواهد شد.

خدمات آسان پرداخت و بصرفه مخابرات

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص خدمات آسان و اینترنتی شرکت‌مخابرات که در شرایط کرونایی هم از اهمیت بسزایی برخوردار است، ابراز داشت: به منظور رفاه بیشتر و صرفه جویی در زمان و اخیرا هم حفظ سلامت مردم سامانه ، ۲۰۲۰ مشکل قطع اینترنت مشترکین را حل می کندو نیز امکان خرید اینترنت دارد که با تعرفه تلفن ثابت بسیار ارزان است و امیدوارم مردم بسلامتی استفاده کنند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان افزود: با حذف قبوض کاغذی در مخابرات هم موافقم هستم که مانع از اسراف کاغذ، اتلاف زمان و بسیاری از هزینه ها خواهد شد و مشترکین به راحتی با بهره گیری از پیامک موبایل می توانند هزینه قبض مصرفی خود را از طریق سامانه ۹۹۰ واریز کنند.

قاسمی در خصوص نحوه برآورد هزینه های مصرفی مشترکین اطمینان داد: نظارت بر حجم اینترنت تماما توسط شبکه ها کامپیوتری انجام می شود و هر حجمی که توسط مشترک اینترنت خانگی استفاده شده توسط سیستم کامپیوتری محابسه می شود و قابل رویت و پیگیری ست لذا اشتباهی رخ نمی دهند و فقط تعرفه ها گران شده است.

وی در پایان در پاسخ به اینکه چرا تبلیغات خودکار برای افراد پبامک می شود، گفت: این تبلیغات از سوی مرکز بوده و کد لغو تبلیغات در سیستم‌ پیامکی را تحت عنوان #۸۰۰* اعلام کرد که شهروندان در صورت انتخاب این‌ ‌کد دیگر شاهد دریافت خودکار تبلیغات نخواهند بود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید