تاریخ: ۱۸:۳۰ :: ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
توزیع اقلام اساسی در بین مددجویان با نظارت استانداری و تاییده بنیاد مسکن

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: توزیع اقلام اساسی بین مددجویان با نظارت استانداری و تاییدیه بنیاد مسکن انجام می‌شود. فاطمه زهرا توکلی با اشاره به اینکه تمامی فرایند توزیع اقلام خانگی بین مددجویان بهزیستی قانونی انجام می‌شود و در این بین حق هیچ کسی ضایع نخواهد شد، بیان کرد: در […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: توزیع اقلام اساسی بین مددجویان با نظارت استانداری و تاییدیه بنیاد مسکن انجام می‌شود.

فاطمه زهرا توکلی با اشاره به اینکه تمامی فرایند توزیع اقلام خانگی بین مددجویان بهزیستی قانونی انجام می‌شود و در این بین حق هیچ کسی ضایع نخواهد شد، بیان کرد: در جریان سیل پلدختر و استان، سیل مهربانی‌ها را از سراسر کشور شاهد بودیم که در نوع خود بی‌نظیر و قابل ستایش است.

وی ادامه داد: در این سیل متاسفانه خسارات زیادی به زیرساخت‌های استان و واحدهای مسکونی وارد شد و در این بین مددجویان بهزیستی نیز متحمل خساراتی نیز شدند.

توکلی با بیان اینکه لیست تمامی مددجویان خسارت دیده بهزیستی تهیه و تحویل استانداری لرستان شده است، اضافه کرد: این لیست به تایید بنیاد مسکن استان نیز رسیده است. ملاک توزیع اقلام اساسی منوط به ارزیابی بنیاد مسکن از واحدهای خسارت دیده و ثبت آن در سامانه استانداری است.

وی یادآور شد: پک‌های اهدایی به بهزیستی از طرف خیرین سراسر کشور از جمله برنامه عصر جدید برای سیل‌زدگان نیز از این قضیه مستثنی نبوده و با طی کردن فرایندهای قانونی و زیرنظر استانداری لرستان توزیع شده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: تعداد کمی از این اقلام باقی مانده که به‌زودی و با تاییدیه استانداری و طی کردن مراحل قانونی بین مددجویان واجد الشرایط و خسارت دیده که بنیادمسکن نیز ارزیابی واحدهای آنها را انجام داده توزیع خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان در ادامه صحبت‌هایش گفت: ارزیابی که بنیاد مسکن از واحدهای خسارت‌دیده مددجویان در استان و پلدختر انجام شده به نام سرپرست خانوار ثبت شده‌اند و پس از تأیید به استانداری لرستان جهت ثبت در سامانه ارسال شده است. هیچ ارزیابی به‌نام معلول ثبت نشده مگر اینکه خود او صاحب واحد مسکونی باشد.

توکلی یادآور شد: به خانواده‌های دارای فرزندان معلول علاوه بر پک‌های خانگی، پک‌های غذایی، معرفی به خیرین و … نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه با ثبت افراد خسارت دیده در سامانه استانداری و ارزیابی‌های بنیاد مسکن، کار توزیع اقلام اساسی بین خسارت‌دیدگان به صورت عادلانه انجام می‌شود، یادآور شد: پس از تایید شدن مابقی لیست‌های ارسالی ما نیز پک‌های تهیه شده را به شهرستان‌ها جهت توزیع بین مددجویان در اسرع وقت ارسال خواهیم کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید