گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۱۸ :: ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
توزیع و نصب آبگرمکن های خورشیدی در روستاهای جنگل نشین استان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چگنی از توزیع و نصب رایگان ۲۸ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در بین روستاهای جنگل نشین مله گاو ، کرم آباد و میان کنان این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چگنی از توزیع و نصب رایگان ۲۸ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در بین روستاهای جنگل نشین مله گاو ، کرم آباد و میان کنان این شهرستان خبر داد.

مراد زارعی گفت : به منظور حفاظت از عرصه های منابع طبیعی، حفظ ذخیره ژنتیکی جنگل و مرتع، کاهش فشار بر عرصه های جنگلی و جلوگیری از قطع درختان جهت استحمام ، تعداد ۲۸ دستگاه آبگرمکن خورشیدی بین سه روستای جنگل نشین این شهرستان به صورت رایگان توزیع و نصب گردید.

وی گریزی به عقد قرارداد حفاظت مشارکتی و نگهداری و صیانت از عرصه های ملی در این سه روستا زد و خاطرنشان کرد : توزیع این آبگرمکن ها در این روستاها به منظور حفاظت و صیانت بیشتر مردم از جنگلها در این مناطق که آخرین نقطه جنگلی شهرستان می باشد صورت گرفته است.

زارعی در پایان با یادآوری تلفن رایگان ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع ، از مردم شریف خواست که در حفظ منابع طبیعی کوشا بوده و درصورت مشاهده هرگونه تخریب اراضی ملی ، قطع درختان ، تهیه زغال و…مراتب را اعلام داشته تا با متخلفین برخورد قانونی به عمل آید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید