دبیر جامعه اسلامی کارگران لرستان خبر داد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۲۹ :: ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
توزیع ۳ هزار عدد ماسک رایگان بین کارگران لرستان

دبیر جامعه اسلامی کارگران لرستان گفت: در پی شیوع کرونا و به منظور پیشگیری از این ویروس منحوس ۳ هزار عدد ماسک رایگان بین قشر ضعیف کارگران توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری خبری سنگ نوشته، دهقان‌نژاد افزود: با توجه به قرار گرفتن کارگران در محیط‌های مختلف و احتمال آلوده شدن به کرونا ویروس لازم و ضروری‌ست به سلامت و بهداشت این عزیزان زحمتکش و بی ادعا بیش از این رسیدگی شود.

دبیر جامعه اسلامی کارگران لرستان یادآور شد: همانطور که می‌دانید با توجه به رکود و تورمی که به واسطه کرونا گریبان گیر جامعه شده است لذا توان مالی کارگران بیش از گذشته ضعیف شده و می‌طلبد مسئولین امر علاوه‌بر مسائل مالی به بحث بهداشت و سلامت کارگران نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در حالی که بنابر اعلام دولت شاخص تورم حدود ۴۲ درصد اعلام شده است اما متاسفانه با تصمیم شورای عالی کار تنها ۲۱ درصد به دستمزد کارگران افزوده شد که این تصمیم اجحاف بزرگی در حق کارگران بود.

دهقان‌نژاد اضافه نمود: با این اقدام دولت، کارگران بیش از پیش از لحاظ مالی و سرانه درآمدی تضعیف شده‌اند و این مسئله اعتراضات گسترده جامعه کارگری را در شرایط سخت فعلی در پی داشته است.

وی اظهار داشت: جامعه اسلامی کارگران استان لرستان همواره حامی قشر ضعیف و زحمتکش کارگران بوده و از دولت محترم تقاضا دارد جهت رفاه حال بیش‌تر کارگران در رای صادره از جانب شورای عالی کار تجدید نظر نموده تا بلکه اندکی از فشارهای سنگین مالی بر دوش کارگران و خانواده‌های شریف آنان کاسته شود.

دهقان‌نژاد در ادامه با بیان این‌که توزیع ماسک‌های رایگان، مواد ضد عفونی کننده و اقلام بهداشتی توسط دبیر و شورای مرکزی استان در بین قشر شریف و زحمت کش کارگر ادامه خواهد داشت، گفت: هم‌چنین درصدد هستیم اقلام ضروری و مایحتاج کارگران در ایام ماه مبارک رمضان به موقع در بین این عزیزان توزیع گردد.

دبیر جامعه اسلامی کارگران لرستان تصریح نمود: هر چند دولتمردان در آستانه ماه مبارک رمضان بایستی به فکر کارگران کم بضاعت باشند اما همه‌ی ما دست به دست هم می‌دهیم تا فشار مالی و اقتصادی کم‌تری بر این قشر زحمت‌کش وارد آید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید