گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۵۸ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
تولید ۱۸۹ تخته فرش و صنایع دستی توسط مددجویان کمیته امداد لرستان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد لرستان از تولید ۱۸۹ تخته فرش، جاجیم، تابلو فرش وگلیم توسط مدد جویان تحت پوشش این نهاد به متراژ ۳۰۰ متر مربع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، امین اله کردعلیوند معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان لرستان با اشاره به اجرای طرح های مشاغل خانگی گفت: زنان سرپرست خانوار در کنار دریافت خدمات حمایتی و کمک معیشت از تسهیلات آسان و قرض الحسنه بهره مند می شوند.

وی به آموزش فنی وتخصصی به مددجویان مستعد اشاره کرد وافزود: شناسایی و خدمات مشاوره شغلی وآموزش های تخصصی این نهاد به صورت رایگان به مددجویان ارائه می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی به خرید تضمینی صنایع دستی تولیدی مددجویان اشاره کرد وگفت: بر اساس تصمیم معاون اشتغال و خودکفایی این نهاد محصولات بافته شده توسط شرکت صنعت آفرینان امداد در مرکز به نرخ کارشناسی خرید و به بازار فروش عرضه می شود.

وی با اشاره به تولید ۱۸۹ تخته فرش، گلیم، جاجیم وتابلو فرش توسط ۳۰ نفر از مجریان طرح خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار گفت: این محصولات به متراژ ۳۰۰ متر مربع و ارزش ۶۵۰ میلیون تومان است.

وی افزود: با حمایت کمیته امداد ۳۰۰ طرح خوداشتغالی در زمینه فرش بافی، گلیم، تابلو فرش با دریافت تسهیلات ارزان قیمت فعالیت می کنند.

بازگشت به خانه
برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید