معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۴۹ :: ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
تکریم دانشمندان از نشانه های فرهیختگی جامعه است

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، در آیین تکریم و بزرگداشت دکتر علی دلاور، گفت:«تکریم دانش و دانشمندان، از نشانه‌های فرهیختگی یک جامعه است».

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر فلاحی‌اصل، تشریح کرد:«در تعالیم اسلام، علمی مدنظر است که در راستای اخلاق، انسانیت و فطرت انسان باشد و به انسان و انسانیت، آسیب وارد نکند».

وی، تصریح کرد:«همواره باید از علما، دانشمندان، محققان، پژوهشگران و نخبگان جامعه، تجلیل کرد و آنها را مورد تکریم قرار داد».

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، افزود:«اگر در یک جامعه، دانشمندان در حاشیه باشند و جاهلان، میدان‌دار بشوند، آن جامعه، مسیر انحطاط و نابودی را طی خواهد کرد».

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل، توضیح داد:«دکتر دلاور از مفاخر کشور هستند و مایه افتخار استان لرستان است که چنین نخبگانی در سطح ملی دارد».

گفتنی است بنیاد نخبگان استان لرستان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، آیین تکریم و بزرگداشت دکتر علی دلاور، استاد ممتاز دانشگاه علامه طباطبایی در حوزه روش تحقیق و آمار در علوم تربیتی و روانشناسی را صبح روز چهارشنبه، ۶ آذرماه در محل سالن اجتماعات شهید علیرضا فرجی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار کرد.

دکتر علی دلاور، متولد سال ۱۳۲۰ شهرستان خرم آباد است.

وی دارای ۲۸ کتاب تألیفی از نوع مرجع علمی در حوزه روش تحقیق و آمار در علوم تربیتی و روانشناسی است.

علاوه بر کتابهای تألیفی، دکتر دلاور، دارای ۱۵ عنوان کتاب از نوع ترجمه است و در مجلات علمی، پژوهشی نمایه‌دار معتبر نیز دارای ۴۸۵ مقاله است.

همچنین تعداد مقالات علمی، پژوهشی بین المللی وی ۴۰ مورد است و در بیش از ۱۵۰۰ رساله دانشجویی به عنوان استاد راهنما فعالیت داشته است.

دکتر دلاور دانش آموخته مقطع دکترا روش تحقیق و آمار از دانشگاه فلوریداست (حوزه علوم تربیتی و روانشناسی).

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید