گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۲۷ :: ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
تکمیل اجرای پروژه تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار فشار ضعیف شهرستان الیگودرز

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با همکاری گروه های اجرایی و نظارتی پروژه تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار در الیگودرز تکمیل می گردد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس فریدون خودنیا اظهار داشت: حدود ۸ کیلومتر از فشار ضعیف باقیمانده در سطح شهرستان الیگودرز  با کابل های خودنگهدار ، با اعتبار یک میلیارد تومان اصلاح و بهینه می گردد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی گردیده که  تبدیل سیم مسی و آلومینیومی به کابل خود نگهدار د در استان لرستان در آبانماه افتتاح گردد، لذا  به منظور تکمیل پروژه از روز سه شنبه ۲۲ مهر تا پایان مهر ماه  باحضور بیش از ۱۰ گروه اجرایی ونظارتی شبکه باقیمانده الیگودرز به کابل خودنگهدار تبدیل می گردد.این طرح علاوه بر نوسازی شبکه، دارای مزایایی از قبیل ایمنی بالا، حذف برق های غیر مجاز، زیبایی دیداری شبکه، کاهش تلفات و کاهش خاموشی ها و انرژی توزیع نشده شبکه برق می باشد.

مهندس حسینی مهر ، مدیر دفتر کنترل پروژه شرکت توزیع برق لرستان  با اعلام اینکه گروه های اجرایی و نظارتی متشکل از ۸۰ نفر می باشند، تصریح کرد: گروه های عملیاتی از بروجرد، دورود، ازنا به همراه ۵ اکیپ از الیگودرز در این طرح جهادی مشارکت خواهند داشت. این طرح جهادی پس از تقسیم کار، تحویل تجهیزات و توجیه همکاران با رعایت کلیه موارد فنی ، ایمنی و بهداشتی آغاز و تا پایان مهره ماه خاتمه خواهد یافت.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید