شهردار خرم آباد خبر داد:
تاریخ: ۱۸:۳۱ :: ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
تکمیل و توسعه سیستم روشنایی در سطح پارکها/ توجه شهردار به مطالبات خبرنگاران

رضا بردبار سرپرست شهرداری خرم‌آباد صبح امروز از آغاز پروژه تکمیل و توسعه روشنایی پارک‌های سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رضا بردبار سرپرست شهرداری خرم‌آباد صبح امروز از آغاز پروژه تکمیل و توسعه روشنایی پارک‌های سطح شهر خبر داد.

وی گفت : در دیداری که با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشتیم خواسته‌ها و انتقادات و پیشنهادات خوب و راهگشایی از طرف این عزیزان مطرح شد که یکی از مطالبات عزیزان مربوط به رفع مشکلات روشنایی پارک‌های سطح شهر بود

بردبار افزود: با توجه به جایگاه والای اصحاب رسانه و احترامی که برای این قشر زحمتکش قائلم از همان روز پی‌گیر خواسته‌ها و انتقادات آنان بوده‌ام و عقد قرارداد پروژه تکمیل و توسعه روشنایی پارکهای سطح شهر نیز در همین‌ راستا بود.

وی با اشاره به اولویت‌بندی پارکهای سطح شهر خاطرنشان کرد:عملیات تکمیل و توسعه روشنایی ، مربوط به کلیه پارکهای بزرگ و کوچک و محله‌ای می‌باشد اما اولویت با پارک های اصلی و بزرگ شهر مانند پارکهای (کیو و بهشت و …) است و پس از آن به سراغ پارکهای فرعی خواهیم رفت.

مهندس بردبار در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر روشنایی پارک بهشت به عنوان پایلوت طرح آغاز شده است ، پارکی که تنها سه برج نوری روشن داشت ولی در دو روز گذشته بیش از ۱۰ برج نوری برای آن فعال شده است.

این مسئول در پایان تاکید کرد : بعداز اتمام پارک بهشت ، پروژه توسعه روشنایی زیبا کنار شروع خواهد شد و طبق برنامه زمان بندی ، در کل قرار است ظرف ده روز آینده این پروژه در کل پارکهای سطح شهر اجرایی شود

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید