معاون سیاسی استاندار:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۴۸ :: ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
ثبت خاطرات در قالب فیلم و هنر، انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: چیزی که انقلاب ما را بیمه می‌کند، ثبت خاطرات در قالب فیلم و هنر می باشد که در حال حاضر این موضوع به خوبی در استان صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر بهرام ستاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان درآیین اختتامیه هفتمین فیلم فجر لرستان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: آن چیزی که انقلاب ما را بیمه می‌کند ثبت خاطرات در قالب فیلم و هنر می باشد که در حال حاضر این موضوع به خوبی در استان لرستان صورت گرفته است.

 وی ادامه داد: از تمامی دست اندر کاران هفتمین فیلم فجر در استان که تلاش بسیاری برای رضایتمندی مردم انجام داده اند تقدیر و تشکر می کنم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: قطعاً همه ما می دانیم که آن چیزی که انقلاب اسلامی را در اذهان نگهداشته، هنر است و هنر هم در قالب فیلم کاملاً روایتگری این موضوع را دارد و این افتخار شامل استان لرستان شده که هفتمین فیلم فجر در دو شهر لرستان برگزار شود.

 دکتر ستاری اظهار کرد: هفتمین فیلم فجر در دو شهر خرم‌آباد و بروجرد با کیفیت بسیار خوب و اکران سی و دو فیلم که ۱۶ فیلم در شهرستان خرم‌آباد و ۱۶ فیلم هم در شهرستان بروجرد برگزار شده است و تداعی کننده این حرکت ها این است که انقلاب اسلامی پویا و زنده هم در عرصه اجرایی و هم در عرصه هنر می‌باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید