گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۳۹ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
ثبت نام ۴ هزار دانش آموز در کلاسهای اوقات فراغت کمیته امداد لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، ۳۱ مرکز فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی استان لرستان در فصل تابستان میزبان ۴۰۰۰ نوجوان و جوان برای شرکت در کلاس های مهارت آموزی می باشند. جاسم محمدی فارسانی مدیر کل کمیته امداد لرستان از برنامه ریزی این نهاد برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تحت پوشش […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، ۳۱ مرکز فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی استان لرستان در فصل تابستان میزبان ۴۰۰۰ نوجوان و جوان برای شرکت در کلاس های مهارت آموزی می باشند.

جاسم محمدی فارسانی مدیر کل کمیته امداد لرستان از برنامه ریزی این نهاد برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تحت پوشش خبر داد و گفت: کلاس های فرهنگی تربیتی، هنری، ورزشی و کارگاه های مهارت آموزی از یکم تیرماه در سراسر استان آغاز می شود.

وی به ثبت نام ۴۰۰۰ دانش آموز نوجوان و جوان در برنامه های اوقات فراغت این نهاد خبرداد و افزود: تعطیلات تابستان و ایام فراغت فرصت مناسبی برای کسب مهارت دانش آموزان در زمینه اجتماعی و فنی است.

مدیر کل کمیته امداد هدف از برگزاری کلاس های اوقات فراغت را ارتقای سطح توانایی های دانش آموزان با رویکرد تربیتی دانست وتصریح کرد: کارگاه های آموزشی در رشته های آموزش قرآن و احکام، اخلاق اسلامی، مشاوره، کتابخوانی، اخلاق اسلامی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تقویت بنیه تحصیلی، ورزشی و هنری برگزار می شود.

وی به آمادگی ۳۱ کانون فرهنگی تربیتی دائم و موقت این نهاد برای ثبت نام مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: علاوه بر مراکز فرهنگی این نهاد مددجویان در صورت تمایل و علاقه مندی با ارائه معرفیانه از خدمات سایر دستگاه های متولی بصورت رایگان بهره مند می شوند.

محمدی فارسانی با تاکید بر اینکه کلاس های اوقات فراغت برای مددجویان بصورت رایگان برگزار می شودگفت: هزینه های برگزاری دوره های آموزشی با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان توسط این نهاد با تامین مربیان و ابزار مناسب تامین شده است.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید