تاریخ: ۱۱:۲۴ :: ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
جاده مسکن مهر خرم آباد؛ انباشت انواع نخاله های ساختمانی!

شهرام شرفی- اگر در روزهای اخیر در جاده مسکن مهر خرم آباد به ویژه در انتهای این جاده، تردد کرده باشید می بینید انواع و اقسام ضایعات، زباله و نخاله های ساختمانی در کنار این جاده، ریخته شده است!

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت- همین موضوع احتمالاً باعث تغییر منظره توپوگرافی اکوسیستمی طبیعی محل و آسیب های احتمالی به محیط زیست محل خواهد شد.
باتوجه به اینکه این محل دارای شیب است انباشت انواع زباله ها و نخاله های ساختمانی در این محل باعث انسداد مسیرهای عبور روان آبهای احتمالی جاری شده از کوه های اطراف می شود که خودش می تواند در آینده نه چندان دور، آسیب زا باشد.
همچنین دقیقاً در حریم جاده، انواع نخاله های ساختمانی ریخته شده است و منظره زشتی در این مکان رقم خورده است و معلوم نیست چگونه و چطور باید از حریم جاده، صیانت کرد!
در حالی که جاده و کوه در کنار همدیگر یک چشم انداز زیبای طبیعی و محیط زیستی را می توانند رقم بزنند حالا این چشم انداز به چشم اندازی برای مشاهده انباشت زیاد نخاله های ساختمانی آن هم دقیقاً در حریم جاده تبدیل شده است.
نیاز است شهرداری خرم آباد، فرمانداری خرم آباد، اداره کل راه و شهرسازی و حتی سازمان های مردم نهاد مدافع طبیعت و محیط زیست در این زمینه، پیگیری ها، اقدامات و مطالبه گری لازم را داشته باشند تا این حجم زیاد از انواع نخاله های ساختمانی در این محل، برچیده شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید