گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۴۲ :: ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
جزئیات سهمیه جذب نیروی انسانی در لرستان

استاندار لرستان با بیان اینکه پرونده استخدام ایثارگران در دیوان عدالت اداری مطرح است، گفت: بنا به گفته معاون رئیس‌جمهور و معاون اداری استخدامی کشور تعداد این پرونده‌ها خیلی زیاد است و اگر رای به یک شخص یا اشخاصی داده شود، قابل تسری برای مابقی افراد نیز است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیویار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد در خصوص جزئیات سهمیه جذب نیروی انسانی در لرستان، اظهار کرد: عمده مطلبی که در جلسه‌ای با حضور لطیفی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور مطرح شد، بحث تبدیل وضعیت ایثارگران بود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه عنوان کردیم که تعداد زیادی از ایثارگران استان هنوز تعیین تکلیف نشده و در پیچ و خم‌های اداری گرفتار هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه پرونده جذب ایثارگران در دیوان عدالت اداری مطرح است، گفت: بنا به گفته معاون رئیس‌جمهور و معاون اداری استخدامی کشور تعداد این پرونده‌ها خیلی زیاد است و اگر رای به یک شخص یا اشخاصی داده شود، قابل تسری برای مابقی نیز است.

زیویار در خصوص جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی نیز گفت: در این زمینه باید نامه از دستگاه‌های اجرایی به دولت زده شود.

وی با بیان اینکه جذب نیرو در قالب برگزاری آزمون خواهد بود، گفت: در این صورت و بر اساس قانون ۲۵ درصد سهمیه متعلق به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

استاندار لرستان تصریح کرد: ابتدا باید مجوز جذب داده شود و سپس ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران مشخص گردد.

زیویار بیان داشت: هر دستگاهی که اعلام کمبود نیرو نماید، ممکن است این دستگاه برنامه و بودجه باشد، یا استانداری و یا شرکت‌های خدمات‌رسان، این دستگاه‌ها نیازشان را در سطح کشور مطرح می‌کنند و در نهایت از طریق مرکز و نه استان‌ها سهمیه‌ها مشخص می‌شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید