گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۰۴ :: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
جزییات آرای مردم لرستان در انتخابات ۱۴۰۰

رییس ستاد انتخابات لرستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۵۸.۶۹ درصد واجدین شرایط شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در این استان به سید ابراهیم رییسی رای داده اند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، محمود ثمینی در خصوص جزییات آرای مردم استان در این دوره از انتخابات افزود: سید ابراهیم رییسی به عنوان منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری تعداد۴۱۶ هزار و ۳۳۹ رای معادل ۵۸/۶۹ درصد آرا لرستان را به خود اختصاص داده و به این ترتیب بیشترین رای در استان به این کاندیدا اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: محسن رضایی میرقائد به عنوان نفر دوم انتخابات ریاست جمهوری در لرستان، حائز ۱۶۰ هزار و ۲۰۰ رای معادل ۲۲/۵۹ درصد آرا شد، نفر سوم عبدالناصر همتی تعداد ۴۵ هزار و ۹۹۷ رای معادل ۶/۴۹ درصد و چهارمین نفر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۱۲ هزار و۹۳۹ رای معادل ۱/۸۳ درصد آرا مردم لرستان را از آن خود کرده اند .

وی خاطرنشان کرد: پس از شمارش تمامی صندوق های اخذ رای در استان، مجموع آرا حاصل آمده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۶۳۵ هزار و ۵۵۱ رای صحیح و ۷۳ هزار و ۸۴۹ رای باطله بوده است.

رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: حضور حماسه آفرین مردم غیور استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شرایط کرونایی که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی همراه بود، برگ زرین دیگری بر افتخارات مردمافزود.

ثمینی اظهار داشت: با توجه به تبلیغات وسیع دشمنان و شبکه های معاند جهت دلسرد کردن مردم برای حضور نیافتن در انتخابات ۲۸ خرداد، شاهد مشارکت ۴۸ درصدی مردم لرستان در پای صندوق های اخذ رای بودیم .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید