به همت انجمن موسیقی لرستان برگزار می شود:
تاریخ: ۰:۰۸ :: ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
جشنواره آوای ارادت در خرم آباد / آیین تجلیل از استاد بهمن اسکینی

جشنواره آوای ارادت ۱۶ و ۱۷ آبان ماه سالجاری در خرم آباد برگزار میشود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، امین عباسیان رئیس انجمن موسیقی لرستان گفت : برای نخستین بار جشنواره آوای ارادت از سری برنامه های هجدهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) با هدف افزایش نشاط فرهنگی جامعه با معرفت رضوی ۱۶ و ۱۷ آبان ماه سالجاری ساعت ۱۸:۳۰ در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار میشود.

عباسیان اظهار داشت: این جشنواره با حضور ۷ گروه موسیقی از استان های لرستان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی با حضور برخی از هنرمندان برجسته همچون آقایان بهمن اسکینی ، محمد باجلاوند ، داریوش نظری ، سیف الدین آشتیانی ، فرشاد سیفی ، احسان عبدی پور ، مهران غضنفری و اجرای آثار متنوع آئینی برگزار می شود.

وی از برپایی آیین تجلیل از استاد بهمن اسکینی در شب دوم جشنواره خبر داد و اذعان داشت : به پاس بیش از نیم قرن فعالیت هنری استاد بهمن اسکینی از خوانندگان پیشکسوت موسیقی لری بر آن شدیم برای اولین بار از زحمات ایشان قدردانی بعمل آوریم.

عباسیان خاطر نشان کرد : بهمن اسکینی خواننده ترانه امام رضا(ع) چندین مرتبه در جشنواره بین المللی رضوی موفق به کسب مقام برتر شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد : این جشنواره به همت انجمن موسیقی استان لرستان و با حمایت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ، اداره کل امور اجتماعی استانداری لرستان و انجمن موسیقی ایران برگزار می شود.

روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان از رسانه های جمعی استان خواست با مشارکت فعال و انتشار اخبار و گزارش های جامع و محتوایی انجمن موسیقی لرستان را در پوشش رسانه ای این جشنواره یاری دهند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید