گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۲۰ :: ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
جشنواره فیلم‌ مستند کلدر به هیچ جا وابسته نیست اما در اشاعه تاریخ لرستان از همه ارگانها دست یاری می طلبد

صبح امروز ولدبیگی رئیس جشنواره ملی فیلم مستند کلدر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: جشنواره فیلم‌ مستند کلدر به هیچ جا وابسته نیست اما در اشاعه تاریخ لرستان از همه ارگانها دست یاری می طلبد و اعلام می کنیم، آغاز رسمی این جشنواره از نشست خبری امروز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، ولد بیگی در خصوص جذب اسپانسر جهت برگزاری این جشنواره نیز اذعان داشت: چندین ارگان معتبر جهت مشارکت در این جشنواره اعلام آمادگی نموده اند اما به دلیل حساسیتی که داریم هنوز تصمیم‌گیری نکردیم و در آینده نزدیک در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد.

در ادامه این نشست خبری، دبیر جشنواره ملی کلدر خبر داد: فراخوان جشنواره در آینده نزدیک در سایت جشنواره به آدرس www.kaldarfestival.com بارگذاری خواهد شد و به صورت جزئی نوع فیلم‌هایی که می‌تواند در جشنواره شرکت کند معرفی می‌شود.

فرود عوض پور تکمیل کرد: تلاش خواهیم کرد سال‌های سال این جشنواره را به شکل قوی برگزار کنیم. 

وی در خصوص اینکه چرا این جشنواره به صورت مستقل برگزار خواهد شد، تصریح کرد: زمان زیادی صرف شد تا نهایتا به امروز رسیدیم و بدنبال برگزاری این جشنواره هستیم و از ۳ سال قبل که با ایده جشنواره مواجه بودیم تا امروز تلاش زیادی در مورد چگونگی جشنواره انجام دادیم.

عوض پور خاطرنشان کرد: از همان ابتدا که ایده جشنواره مطرح شد با توجه به ماهیت جشنواره پیشنهادات زیادی به ما دادند که با توجه به نیاز کشور به این نوع جشنواره آن را در تهران برگزار کنیم اما تصمیم گرفتیم به دلایل مختلف آن را در لرستان برگزار کنیم.

وی در خصوص دبیرخانه این جشنواره نیز بیان داشت: این جشنواره یک دبیرخانه در تهران و یک دبیرخانه در خرم‌آباد خواهد داشت که امور را پیگیری می‌کنند.

گفتنی ست: به گفته تک تک دست اندرکاران برگزاری جشنواره فیلم مستند کلدر، این جشنواره بخاطر اینکه از تغییر مدیران و سیاستهای یک نهاد آسیب نبیند، جشنواره ای مستقل بوده ولیکن مستقل بودن جشنواره بدین معنا نیست که ارتباطی با نهادها و مسوولان ندارد بلکه برای برگزاری جشنواره به کمک تک تک مسوولان مرتبط استانی و کشور نیاز دارد و شایسته است که در این مسیر همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید