نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی:
تاریخ: ۲۰:۳۴ :: ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
جوانان لرستان همواره مغفول مانده اند و به سهمشان نرسیده اند/ تاکنون یک دقیقه در مجلس غیبت نداشته ام

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، غروب امروز دکتر محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خانه معلم کیو برگزار گردید، گفت: مردم امروزه با سختی معیشت خود را می گذرانند و بر ماست که جوابگوی آنان باشیم ولیکن ما ملت ایران همواره بر این […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، غروب امروز دکتر محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خانه معلم کیو برگزار گردید، گفت: مردم امروزه با سختی معیشت خود را می گذرانند و بر ماست که جوابگوی آنان باشیم ولیکن ما ملت ایران همواره بر این باوریم که در چهل سالگی انسان به کمال می رسد که قطعا انقلاب ما هم به کمال رسیده و باید از حرکات احساسی دوری کرد و با عقلانیت این انقلاب را پیش ببریم.

دکتر بیرانوندی تاکید کرد: به عنوان یک نماینده دغدغه پیگیری مشکلات مردمم را دارم و هنوز هم در جنوب خرم آباد زندگی می کنم و در منزل شخص خودم نیز به مشکلات مردم رسیدگی می کنم و همواره به کسوت معلمی نیز افتخار می کنم.

وی با اشاره به اهمیت وقت سخنرانی در مجلس با هدف دادخواهی از استان تصریح کرد: تاکنون هرگز در مجلس غیبت و یا مرخصی نداشته ام و اگر یک دقیقه از وقت دفاع از حقوق مردمم را پایمال کرده ام، حاضرم دادگاهی و قضاوت شوم.

توسعه استان وابسته به آموزش و پرورش است

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: آموزش و پرورش رکن رکین جامعه است و از این رو که آینده و توسعه دهندگان لرستان همین دانش آموزان هستند باید توجه ویژه ای به این نهاد و رسالت آموزش صحیح و پرورش افکار و ایده در قشر دانش آموز داشت.

دکتر بیرانوندی افزود: معلوم نیست هدف از جابجایی چند ماهه مدیران در دستگاه آموزش و پرورش چیست!؟و انتظار داریم این مدیران خواسته های معقول نمایندگان استان که منتج به توسعه استان خواهد شد را پاسخ دهند.

مدافع حقوق فرهنگیان هستم

وی یادآوری کرد: مدافع حقوق تضییع شده فرهنگیان عزیز هستیم چراکه وضعیت فرهنگیان مناسب نیست و امیدواریم با اجرای طرح رتبه بندی وضعیت فرهنگیان نیز بهتر شود.

مدیریت جوان راهگشای مشکلات است

دکتر بیرانوندی در پایان با اشاره به ضرورت جوانگرایی در سیستم مدیریتی استان تاکید کرد: قطعا با استمداد از نیروی جوان، خلاقیت وایده و افکار بدیع جوانان می توانیم، مدیریت بهتری داشته باشیم کما اینکه جوانان لرستان ما همواره مغفول مانده اند و به سهمشان نرسیده اند لذا از استاندار و سایر مدیران ارشد استان خواهش می کنم، سهم جوانان بااستعداد و توانای این دیار را با توکل به خدا پیگیری کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید