گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۵۳ :: ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در محور های مواصلاتی لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان طی سال گذشته انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مرتضی شیروانی به اظهار کرد: در راستای ایمنی سازی محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته اقداماتی نظیر کنترل روشنایی، نصب تابلو، تعمیر، خط کشی راه، نصب و تعمیر انواع حفاظ، شستشوی علائم و… در فصول مختلف سال و با توجه به شرایط آب و هوایی به صورت مداوم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای حذف نقاط حادثه‌خیز که از اولویت های سازمان و اداره کل می باشد حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: بیش از ۱۰۰ هزار انواع تابلو و علائم (اخطاری، انتظامی) افقی و عمودی در طول محورهای استان نصب شده است.

شیروانی تصریح کرد: نصب نیوجرسی به طول ۱۰۰ کیلومتر و خط کشی ۴ هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی از دیگر اقدامات شاخص در راستای ایمن سازی محور های مواصلاتی استان می باشد.

وی اضافه کرد: احداث ۳۰ نقطه روشنایی، نگهداری و بروزرسانی ۱۶۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است، و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان ها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد که درصورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان عنوان کرد: در حوزه حریم راه طی سال گذشته ۲ هزار و ۴۳۸ پرونده بررسی شد که از این تعداد ۵۰۹ مورد مخالفت و برای ۱۰۰۲ مورد مجوز صادر شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید