گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۲۷ :: ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
حضور حماسی پزشکان جهادی در زندان مرکزی خرم آباد

مدیرکل زندان های لرستان گفت : تا آن زمان که روحیه ی جهادی و انقلابی در مردمان این سرزمین وجود دارد ، سخت ترین موانع هم قابل عبورند .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در ادامه ی اقدامات اداره کل زندان های لرستان برای توسعه خدمت رسانی هدفمند به زندانیان ، به همت بسیج جامعه پزشکی استان ، تعدادی از پزشکان بسیجی در تخصص های مختلف با حضور در زندان مرکزی خرم آباد به ارائه خدمات درمانی پرداختند.

عبدالمجید کشوری با اعلام این خبر تصریح کرد : در یک روز به یاد ماندنی تعداد ۳۰۵ تن از مددجویان زندان مرکزی خرم آباد مورد ویزیت و اقدامات درمانی قرار گرفتند.

وی افزود: در پی پیشنهاد ریاست سازمان مبنی بر مشارکت گروههای جهادی در برنامه های خدمت رسانی به زندانیان ، پس از حضور روحانیون جهادی در زندان های استان ، تعدادی از متخصصین بسیجی متعهد با حضور در زندان مرکزی خرم آباد اقدامات مشاوره ای و درمانی لازم را به زندانیان ارائه کردند.

مدیرکل زندان های لرستان اظهار داشت: پزشکان جهادی با تخصصهایی از جمله چشم ، مغز و اعصاب ، کلیه و مجاری ، قلب و عروق و دندان پزشکی در اقدامی بی نظیر در زندانهای استان طی یک روز به ۳۰۵ زندانی خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.

وی ابراز امیدواری کرد: ادامه روند مشارکت گروههای جهادی در حوزه های مختلف زمینه رضایتمندی بیش از پیش زندانیان و خانواده های آنان را فراهم سازد.
گفتنی است این اولین حضور جامعه بسیج پزشکان استان در زندان مرکزی خرم آباد بوده که با همت سرهنگ ملک آرا فرمانده این حوزه صورت پذیرفت .
با اعلام سرهنگ ملک آرا ، در راستای تفاهم های همکاری دوجانبه ، این همکاری ها در آینده نیز ادامه خواهند داشت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید