گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۴۲ :: ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
حفظ امنيت در جامعه از بالاترين عنايات خداوند تعالي به بندگانش است

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در جلسه آگاه سازی، توجیه و آموزش داوطلبان استخدام و اعزامی به مراکز آموزشی، اظهار داشت: خدمت در مجموعه انتظامي و حفظ امنيت در جامعه از بالاترين عنايات خداوند تعالي به بندگانش است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار یحیی الهی افزود: حفظ امنيت در جامعه از بالاترين عنايات خداوند تعالي به بندگانش است و مجموعه انتظامي محيطي است براي كسب كمال و كساني كه بخواهند براي رضاي خدا و مردم گام بردارند فرصتي طلايي است و خداوند اين فرصت را در اختيار شما قرار داده كه در خدمت مردم باشيد و براي ارتقاي امنيت جامعه قدم برداريد.

فرمانده انتظامی استان، تاكيد كرد: به منظور انجام بهتر ماموريت ها اعمال و رفتارهاي ائمه اطهار (ع) را الگوي خود در كارها قرار داده تا در دنيا و آخرت موفق باشيد.

وی با اشاره به اينكه تلاش و جديت در امورات محوله از اهميت زيادي برخوردار است، بيان داشت: توجه به فرايض ديني، تلاش و كوشش در جهت ارتقاء سطح دانش بايد مورد توجه پذيرفته شدگان قرار گيرد.

این مقام انتظامی لرستان، با بيان اينكه ايجاد انگيزه و تلاش در جهت يادگيري در دوره آموزشي مهم است اظهار داشت: خدمت در اين نيرو فرصتي طلايي براي جلب رضاي خدا و خدمت به مردم است.

فرمانده انتظامی استان، موضوع منابع انساي را يكي از مهمترين اركان توسعه پيشرفت هر سازمان دانست و تصريح كرد: شاخصه پليس ايران متشكل از نيروهاي متعهد و متخصص به نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

وي بر جذب نيروهاي بومي متخصص ، مومن و متعهد تاكيد و خاطر نشان كرد: به جهت بومي سازي، بيشتر بايد سعي شود افراد متخصص همان منطقه مورد پذيرش قرار گيرند.

سردار “الهی” در پایان، گفت: اعتقاد به گزينش به عنوان گذرگاه حساس و مسير ورود افراد انقلابي، مومن، ايثارگر، متعهد، شايسته، توانمند، كارا و برخوردار از روحيه انقلابي و جهادي به مجموعه انتظامي جمهوري اسلامي ايران مي باشد كه از درجه اهميت ويژه اي برخوردار است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید