علی اسکندری کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۱۹ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
حقوق‌ شهروندی فقط محدود به تنظیف معابر و آسفالت کوچه‌ها نیست، حقوق کارگران احقاق نمی‌شود

صبح امروز علی اسکندری کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در گفتگو با اصخاب رسانه استان گفت: شهر ما مشکلات بیشماری دارد و در راستای رفع همین مشکلات احساس کردم لااقل می‌توانم قدم کوچکی برای شهرم بردارم و کاندیدا شدم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، علی اسکندری عمده‌ترین مشکل شورای شهر را که نیاز به اصلاح دارد در سهم‌خواهی اعضای شورا و تقسیم‌بندی منافع شهر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: شورای شهر در بحث سیاست‌های کلان کاری انجام نمی‌دهد. لرستان بهشت سرمایه‌گذاری است اما در بحث جذب سرمایه‌گذار بسیار ضعیف هستیم.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه ۱۵ سال سابقه کار در دستگاه دولتی و خدمت به قشر کارگر را دارم، عنوان کرد: به منظور کاهش مشکلات شهر و خصوصا رفع بیکاری و رفع موانع موجود در استان ما هرگز هماهنگی کافی بین دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد.

علی اسکندری نرخ بالای بیکاری لرستان چالشی بزرگ عنوان کرد و گفت: لرستان در حوزه گردشگری پتانسیل زیادی برای اشتغالزایی دارد و نیز به عنوان نقطه شمال به جنوب می توانست ققطب گردشگری مهمی در سطح کشور باشد.

مسئول اجرای طرح کارورزی استان با توجه به سوابق کاری‌اش در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اذعان داشت: حقوق شهر و شهروندی فقط محدود به تنظیف معابر و آسفالت کوچه‌ها نیست و در بحث روابط کار اصلا حقوق کارگر احقاق نمی‌شود و در بسیاری از موارد ساماندهی کارگران که وظیفه‌ شهرداری ست توسط اداره کار انجام شده است.

اسکندری گفت: به منظور ورود به شورای شهر نیازسنجی استان را انجام داده‌ام و بشدت نیاز است که توازن خدمات شهری در دستور کار قرار گیرد و به گو‌نه‌ای نباشد به یک محله توجه شود و دیگر محلات فراموش شوند.

وی با اشاره به مشکل دست‌فروشان و رفتار بازدارنده شهرداری با این صنف، تصریح کرد: این عزیزان دنبال اشتغال و کسب درآمد هستند آیا شهرداری قدمی برای ایجاد یک بازارچه ثابت در شهر برداشته است! اگر کج‌سلیقی ها را کنار گذاشته و خودمان را عقل‌کل ندانیم بسیاری از مشکلات شهر قابل حل است به عنوان مثال بر‌اساس موقعیت جغرافیایی مناطق در اطراف فلک‌الدین که در جوار دریاچه کیو قرار دارد، امکان ایجاد بازارچه‌های ثابتی وجود دارد که علاوه بر اشتغالزایی توسعه مبلمان شهری را به دنبال خواهد داشت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران (1)

  1. امیرحسین

    بسیار عالی. ایشان یکی از معدود مدیران و مسئولان اجرایی شهر با رزومه قابل دفاع هستن که علاوه بر شناخت دقیق حوزه اداری و کارهای مربوطه از ارتباطات مناسب با اقشار مختلف و متفاوت مردم هم بهره مند هستند به امید موفقیت ایشان و سربلندی شهرمان