گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۲۱ :: ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از طرح‌های تولیدی لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، با اشاره به حمایت ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی این ستاد از طرح‌های شیلاتی شهرستان پلدختر گفت: از این مبلغ، ۲۲ میلیارد ریال به توسعه طرح‌های آبزی‌پروری منطقه کوگان اختصاص یافته است.

strong>به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، امروز، ۱۳ بهمن در آیین بهره‌برداری از ۴ طرح پرورش ماهی روستای کوگان شهرستان پلدختر که با حضور امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) احیا و توسعه طرح‌های تولیدی نیمه فعال و غیرفعال است به طوری‌که این ستاد با حمایت از این طرح‌ها زمینه اشتغال و فضای کار را فراهم می‌کند.

وی با اشاره اینکه از مجموع دو میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان اعتبار طرح‌های شیلاتی شهرستان پلدختر، دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای توسعه و احیای ۴ طرح پرورش ماهی منطقه کوگان اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: از مجموع طرح‌های پرورش ماهی منطقه کوگان؛ ۳ طرح توسعه‌ای و یک طرح در زمینه تکثیر و پرورش بچه ماهی است به شکلی‌که هم نیاز منطقه و هم شهرستان پلدختر را تامین می‌کند.

طائف با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۵۰تُن به ظرفیت پرورش ماهی این منطقه در هر فصل اضافه می‌شود، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان از طرح‌های پرورش آبزیان در این منطقه حمایت می‌کند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید