گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۵۸ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
خداقوت حافظان امنیت جاده

خدا را شکر باران بارید، برف همه جا را سفیدپوش کرد اما زیباتر از باران، زیباتر از برف، جاری شدن ایثار مردانی بود که برای ایمنی و امدادرسانی به مردم در راه مانده، سر از پا نمی شناختند. مردانی که فارغ از پست های سازمانی، کت پشت میزنشینی را از تن درآورده، کاپشن نارنجی پوشیدند و به دل جاده زدند البته این جاده گردی و راهگشایی کار دیروز و امروزشان نیست از اواسط آبان ماه که بارش ها شروع شده هفته ای چند شب را در جاده به روز می رسانند و دلشان به لبخند رضایت و دعای خیر مسافران خوش است.

برق چشمانشان در شبهایی که بدون سانحه پشت سر می گذارند تماشایی است.
مردان ایثارگر جاده رهروان همان راهی هستند که هزاران شهید گلگون کفن برای ما گشودند حفاظت از جان و مال مردم.
خانواده آنها هم به این نبودن ها عادت كرده اند و بیشتر نگران جاده و مسافران هستند.
دیروز یکی از همین روزهای سخت جاده بود از همان ابتدای صبح همه کاپشن ایثارشان را پوشیدند و راهی محورها شدند.
به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، جاده خرم آباد- بروجرد حسابی قفل شده بود، برف و کولاک شدید شلاقی روی صورت راهداران فرود می آمد. با همه این سختی ها جاده باز ماند اما خبری نگران کننده در همه جا پر شد.
مهندس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان به همراه مهندس امرایی معاون فنی و نظارت، مهندس جمشیدی معاون راهداری، مهندس میثم قدمی مدیر حراست و مهدی احمدی راننده در گردنه هیراب محور بروجرد – اراک دچار سانحه تصادف شده و به بیمارستانی در بروجرد منتقل شده بودند.
با شنیدن خبر همه همکاران، خبرنگاران و‌ مسئولان استان سراسیمه شدند و پیگیر کسب خبر سلامتی آنان گردیدند. خبر رسید که خوشبختانه این بار به خیر گذشته و آسیب جدی به کسی وارد نشده است و مهندس شرفی و همراهانش از بیمارستان ترخیص شده اند.
بی شک دعای خیر همه مردم به ویژه مسافران امدادرسانی شده بدرقه راه این عزیزان بود. اما رفتار قابل تحسین این تیم مدیریتی آنجا نمایان شد که بجای نگرانی از وضعیت سلامت خود، پیگیر وضعیت جاده بودند و معاونان دیگر مهندس محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع و مهندس ملکی صادقی معاون حمل و نقل تا صبح در جاده ها مستقر شدند تا خللی در تردد بوجود نیاید.
اینجاست که جلوه های ایثار و جهاد در کار راهداری نمایان می شود. خدا را شاکریم که همکارانمان را در سایه عطوفت خود حفظ کرد.
روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از صمیم قلب ختم به خیر شدن این سانحه و سلامتی این بزرگواران سختکوش را به مردم لرستان، خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای، این عزیزان و خانواده گرامی شان تبریک گفته، این لطف بزرگ خداوند را شکرگزار است و برای آنان سالی پر از سلامتی و شادی آرزومند است.
خداقوت حافظان امنیت جاده؛ جهادتان مقبول خداوند

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید