گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۲۰ :: ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
خدمت به محرومین و مستضعین والاترین عبادت است

حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکترسیداحمدرضاشاهرخی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه خرم آباد در جلسه مشترک با مدیرکل و کارکنان بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان لرستان ، خدمت و رسیدگی به محرومین و مستضعفین جامعه را از والاترین عبادات دانستند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این دیدارکه در محل دفترنماینده ولی فقیه در استان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهرابی دبیر شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز بنیادمسکن انقلاب اسلامی و خواجه ای رئیس ستاد هماهنگی بازسازی استان لرستان برگزارشد، حضرت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بنیادمسکن انقلاب اسلامی را نهادی انقلابی وخدمتگزار عنوان نمود و افزود:اندیشه الهی وژرف نگر بنیانگذارجمهوری اسلامی در رسیدگی به امورمحرومین و مستضعفین جامعه موجب تشکیل نهادهای انقلابی و خدمتگزارگردیدکه بنیادمسکن انقلاب اسلامی بعنوان نهادی انقلابی در راستای خدمت رسانی به محرومین جامعه به فاصله ۲ماه پس ازاستقرارنظام مقدس جمهوری اسلامی تاسیس شد.

نماینده ولی فقیه دراستان با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان لرستان و بازدید ازروند بازسازی در مناطق سیل زده شهرستان پلدختر خدمات مجموعه بنیادمسکن انقلاب اسلامی دربازسازی مناطق سیل زده لرستان را شایسته تقدیروتشکردانسته و افزود: لبخندی که به واسطه تلاش و زحمات پیدا و پنهان شما بر لبان مردم رنج کشیده از سیل جاری میگردد بزرگترین لذت معنوی رادرپی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شهرابی بنیادمسکن انقلاب اسلامی را تنها نهاد انقلابی باعملکرد فنی واجرایی دانسته و افزود:بنیادمسکن انقلاب اسلامی در۲۱فروردین ماه سال۵۸ به فرمان تاریخی رهبرکبیرانقلاب اسلامی تاسیس شد که در طول این سالها منشاخدمات ارزشمندی به محرومین و مستضعفین جامعه بوده است .

مدیر کل بنیادمسکن لرستان با تشریح عملکرد بنیادمسکن انقلاب اسلامی در بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان افزود:با اتمام عملیات تعمیر۲۰هزارواحدمسکونی پرونده تعمیرات واحدهای آسیب دیده از سیل درلرستان بسته شده است .

رضایی با بیان اینکه تاکنون ۵۰ هزار واحدمسکونی سیل زده در استان لرستان با بانکهای عامل عقد قراردادنموده اند افزود: عملیات احداث واحدهای سیل زده در استان لرستان با پیشرفت ۷۵ درصدی و باشتاب مضاعف در حال انجام است .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید