گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۵۸ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
خردادماه؛ موعد ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی

مدیر کل امور مالیاتی استان لرستان از موعد ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان گفت: اشخاص حقیقی(صاحبان مشاغل) براساس ماده ۱۰۰ قانون مالیاتها تا پایان روز سی و یکم خرداد فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی فعالیت‌های شغلی خود در یک ساله گذشته را به صورت الکترونیکی ارائه دهند.

هادی ملکشاهی اظهار داشت: اشخاص حقیقی می‌بایست اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۹ خود را خردادماه سال جاری به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس  WWW.INTAMEDIA.IR  ارسال و نسبت به پرداخت مالیات خود اقدام نمایند.

ملکشاهی با اشاره به زمان تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی در تیرماه سال جاری تاکید داشت؛ برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی و بهره مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و یا هرگونه تسهیلات دیگر برای اشخاص حقیقی و حقوقی،منوط به ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است.

مدیر کل امور مالیاتی در خاتمه اذعان داشت: به منظور تکریم مودیان و کاهش ترددهای غیر ضروری، طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی برای مودیان استان در درگاه فوق الذکر راه اندازی شده، از اینرو ضروری است مودیان محترم از هرگونه مراجعه غیرضروری به ادارات مالیاتی اجتناب ورزند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید