گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۵۲ :: ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
خروج گندم از شهرستان الیگودرز ممنوع است

جلسه هماهنگی خرید گندم به ریاست فرماندار و با حضور معاون بازرگانی اداره کل غله استان، مدیران ادارات و مدیرعامل های کارخانه آرد شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرماندار الیگودرز با اشاره به فرارسیدن فصل برداشت محصولات کشاورزی گفت: کمبود کمباین در شهرستان باید پیگیری شود تا عملیات برداشت با توجه به گرمای هوا و جلوگیری از آتش سوزی مزارع، سریعتر انجام شود، ضمن اینکه خروج کمباین تنها با مجوز جهاد کشاورزی می بایست صورت بگیرد.

دکتر کشکولی تصریح کرد: مراکز خرید گندم بدون حضور کارشناسان تشخیص و تطبیق حق هیچگونه خرید گندم را ندارند.

فرماندار الیگودرز با اشاره به شروع برداشت محصولات کشاورزی گفت: خروج گندم به خارج از شهرستان ممنوع است، پلیس راه و نیروی انتظامی باید مراقب تردد کامیون‌های گندم از جاده‌ها باشند که گندم به خارج از این شهرستان قاچاق نشود.

وی جلسه به وضعیت نامناسب و سیر صعودی شیوع ویروس کرونا در شهرستان گفت: مردم شریف شهرستان الیگودرز از حضور در تجمعات خودداری کنند.

دکتر کشکولی افزود: ۳۲۶۳ نمونه به آزمایشگاه مرجع ارسال شده که ۲۷۱۱ جواب دریافت شده است که این تعداد ۲۰۵۵ جواب منفی، ۶۵۶ نفر مثبت و ۱۸ نفر فوتی ثبت شده است.

فرماندار الیگودرز گفت: مردم برای حفظ سلامتی خود و خانواده از حضور از تجمعات، برگزاری مراسم، میهمانی‌ها و دورهمی‌ها خودداری و در زمان خروج از منزل و یا حضور در مجاورت دیگران ضمن رعایت فاصله مناسب از ماسک استفاده کنند.

بازگشت به خانه
برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید