رئیس صنعت معدن و تجارت لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۰۵ :: ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
خود را موظف می دانیم که بازار فروش واحدهای تولیدی را تقویت کنیم

رئیس صنعت معدن و تجارت استان لرستان سومین میز کاری خود را در کنار صنعتگران شهرستان بروجرد قرارداد و از نزدیک با فعالین اقتصادی این بخش دیدار و مستمع مشکلات و موانع تولید واحدهای صنعتی این شهرستان بود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، ‌بهزاد منصوری در دیدار با صنعتگران گفت: از جمله مشکلات شهرک صنعتی بروجرد راه دسترسی به این محل خصوصاً دوربرگردان نامناسب با بعد مسافت خیلی زیاد برای استفاده است با توجه به رایزنی های که با راهداری صورت گرفت از هفته آینده بررسی لازم برای اصلاح مشکل دوربرگردان آغاز خواهد شد.

وی در خصوص شرکت فناوری نوین مرصاد فاطر که در زمینه ی دوربین های مدار بسته سوئیچ (حوزه الکترونیک) فعالیت دارد گفت: کمک می‌کنیم تا محصولات این شرکت را به سایر دستگاههای دولتی و بانک‌ها معرفی کنیم تا انشاالله بازار فروش این شرکت رونق یابد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان در ادامه گفت: ما به عنوان البته بحث رقابت، کیفیت و ضمانت محصول در این امر بسیار مهم و حیاتی است.

منصوری در خصوص رفع موانع تولید در شهرستانها نیز گفت: معتقدیم شهرستانها در حوزه تصمیم گیری باید تام الاختیار باشند تا بتوانند مشکلات را در درون خود شهرستان مرتفع کنند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم باید صنعتگر را با دولت آشتی داد چرا که خیلی از بروکراسی های خشک اداری باعث ایجاد فاصله و قهر صنعت با دولت شده است.

وی خاطر نشان کرد: از یک ماه گذشته تلاش کرده‌ایم با انتقال میز کار خود در بین صنعتگران استان از نزدیک و با تمام توان در خدمت تولید کننده باشیم هدف ما به دور از هر گونه تبلیغات و نمایش است و آنچه در حوزه اختیارات دولت و سازمان صمت استان باشد جهت بهبود صنعت و رفع موانع تولید به کار خواهیم برد.

منصوری گفت: توصیه می کنم صنعتگران از منابع طرح تام و تسهیلات این بخش استفاده کنند چرا که استان لرستان پایلوت طرح تام است و استفاده از تسهیلات این طرح ضمن رفع موانع تولید می‌تواند به رشد و اعتلای تولید استان کمک کند با پیگیری‌های سازمان صمت لرستان در ابتدا مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان و در ادامه مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است که امیدواریم واحدهای تولیدی استان از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

بهزاد منصوری تاکید کرد: ما علاقه مندیم که با تمام توان برای تولید استان بجنگیم و دغدغه های مالی واحدهای تولیدی را در حد توان مرتفع کنیم.

وی گفت: برای استفاده از سرمایه در گردش سقفی در نظر گرفته نشده است و بعد از بازدید از ظرفیت سنجی تسهیلات مورد درخواست بدون محدودیت واگذار خواهد شد.

وی در پایان گفت: ما نیازمند تجربیات ارزشمند صنعت‌گران هستیم و برای تقویت صنعت معدن و تجارت استان لرستان با تمام قدرت تلاش خواهیم کرد تا جایی که بتوانیم صنعت استان را در کشور مطرح کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید