تاریخ: ۱۵:۲۷ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
داماد لرستان و سفره لاکچری

بیت المال، لاکچری، سفره انقلاب، لرستان.... .

عبدالرضا شهبازی- بیت المال، لاکچری، سفره انقلاب، لرستان، شرکت پارسیلون، ماشین سازی خرم آباد ، کارخانه چرم و پوست، کارخانه لورکروک ازنا ، مجتمع فولاد خرم آباد، لاستیک سازی خرم آباد، پتروشیمی کوهدشت، مینی پتروشیمی پلدختر، شرکت سیمان خرم آباد و … . این کلمات را داشته باشید تا برسیم به سفره صبحانه جناب وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی و چند جمله ای در باب سفره لاکچری که ایشان فرمودند.
خدا رحمت کند رفتگان همه شما را پیرزن دانا و کلانتر زنی در میان آبادی ما بود به نام کربلایی شاپاره ، این عزیز و بزرگوار وقتی مردی یا زنی از اهالی روستا فوت می کرد بر بالای مجلس عزا می نشست و در وصف مرده آن طور که شایسته بود مویه می خواند و بر سر و سینه خود می زد و چه صدای حزن انگیز و تاثیر گذاری هم داشت، با این شیوه عزاداری اش هر دل سنگی را هم آب می کرد.

خوب تا اینجای قصه هم مرحوم کربلایی شاپاره را داریم و هم وزیر تعاون ، کار و امور اجتماعی را.
ای کاش داماد عزیز لرستان که بیش از همه دولت مردان به غم و غصه های مردم لرستان آشنا است. به سفره صبحانه شورای هماهنگی مدیران حوزه تعاون، کار و امور اجتماعی لرستان گیر نمی داد و در همان جلسه پس از صرف صبحانه با صدای بلندتر بر سر این مدیران فریاد می زد و از آنها سرنوشت کارخانه ها و کارگرانی که در بالا ذکر کردم صحبت به میان می آورد.
این روزها ما به کربلایی شاپاره بیش از هر چیز دیگری نیاز داریم تا مرده و جسد نیمه جان کارخانه های ورشکست شده و تعطیل لرستان را از جان دارد مویه کند.
آقای وزیر می دانم به عمق فقر و تنگ دستی مردم لرستان خوب پی برده اید که حتی نان ، پنیر ، خیار ، گوجه و عدسی را برایشان غدای لاکچری می پندارید.
اما شما را قسم می دهم به همان نان و نمکی که از لرستان خورده اید در هئیت دولت نقش کربلایی شاپاره را برای ما بازی کنید و از سوز دل و جانتان دردهای ما را فریاد بزنید.
ای کاش دردهای لرستان زیر حاشیه سخنان شما در میل کردن صبحانه کاری مدیران ما گم نمی شد.
جناب آقای وزیر فکر می کنم صبحانه خیار و گوجه مردم لرستان در مقابل به یغما رفتن حقوق این مردم توسط افرادی مثل مرجان شیخ الاسلامی آل آقا چیز قابل مطرحی نباشد.
بیشتر مواظب بیت المال باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید