گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۴۷ :: ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
دانشجویان، موتورهای حرکت فکری و علمی کشور هستند

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان گفت:«دانشجویان، موتورهای حرکت فکری و علمی کشور هستند».

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود در برنامه‌ای مجازی تحت عنوان آنچه که یک دانشجوی ترم اول باید بداند (ویژه دانشجویان نو ورود دانشگاه لرستان) ضمن خوش‌آمدگویی به دانشجویان نو ورود دانشگاه لرستان، توضیح داد:«دانشجویان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در تربیت نیروی متعهد و متخصص، یک نقش بسیار مهم است».

وی تشریح کرد:«نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه لرستان نقش حمایتی، نظارتی و هدایتی دارد و در این مسیر می‌کوشد از تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان حمایت شود؛ زیرا دانشجویان، آینده‌سازان کشور هستند».

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان تصریح کرد:«دانشجویان بایستی بدون دغدغه‌های صنفی و آسوده‌خاطر به تحصیل بپردازند و رسالت مسئولان است که با برنامه‌ریزی هرچه بیشتر در جهت کاهش مشکلات دانشجویان، اقدامات بیشتری انجام دهند».

حجت‌الاسلام و المسلمین حاتمی‌کن‌کبود بیان کرد:«برنامه‌های مختلف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری است که بر حمایت از جوانان و دانشجویان در جهت رشد علمی و افزایش اقتدار ایران اسلامی تأکید می‌کند».

گفتنی است دکتر حجت‌اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و دکتر قاسم صحرایی، مدیرکل آموزش دانشگاه، ضمن خوش‌آمدگویی به دانشجویان نو ورود دانشگاه لرستان، به پرسش‌های مختلف این دانشجویان به صورت مجازی پاسخ دادند.

همچنین در این برنامه‌ی مجازی، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه لرستان، برنامه‌های خود را برای جذب دانشجویان نو ورود و آشنایی با فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی دانشگاه لرستان، تشریح کردند.

این برنامه را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، شامگاه شنبه، ۱۳ آذرماه، در آستانه روز دانشجو، به صورت مجازی، برگزار کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید