سرپرست دانشگاه لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۲۳ :: ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دانشگاه یک جایگاه مهم در تصمیم‌گیری مدیریتی است

نشست شورای دانشگاه لرستان به ریاست دکتر علی نظری و با بحث و تبادل نظر درباره موضوع «تحول اداری و بهره‌وری سازمانی» برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در این نشست گفت:«معتقدم شورای دانشگاه لرستان یک هیئت اندیشه‌ورز و یک بازوی توانمند در مدیریت است».

دکتر نظری توضیح داد:«شورای دانشگاه لرستان یک ظرفیت بالا برای اندیشه‌ورزی و ارائه راهکارها برای موضوعات مهم دانشگاه لرستان و مسائل جاری دانشگاه است».

وی تشریح کرد:«معاونت‌های مختلف دانشگاه لرستان و دانشکده‌ها، موضوعات مختلف خود را در این شورا مطرح می‌کنند و به همین علت جایگاه شورای دانشگاه یک جایگاه مهم در تصمیم‌گیری مدیریتی است».

سرپرست دانشگاه لرستان، بیان کرد:«یکی از موضوعات مهم، اهمیت تحول اداری و بهره‌وری سازمانی است؛ زیرا بهره‌وری در محیط دانشگاه به عنوان یک محیط آموزشی بایستی بیشتر از سایر سازمان‌ها و ادارات باشد و دانشگاه در این زمینه الگو و پیشتاز باشد».

دکتر علی نظری، تبیین کرد:«دانشگاه به عنوان یک نهاد علمی، آموزشی و پژوهشی، ابتدا باید تحول اداری و بهره‌وری را از خودش شروع کند و بعد برای سایر سازمان‌ها، نهادها و ادارات و سایر بخش‌های جامعه، درباره‌ی موضوع تحول اداری و بهره‌وری سازمانی، راهکار ارائه دهد».

دکتر نظری اظهار داشت:«شورای دانشگاه لرستان، موضوع تحول اداری و بهره‌وری را بررسی می‌کند و در این زمینه، برنامه این است که با اجرای دوره‌های آموزشی برای همه بخش‌ها و واحدهای دانشگاه لرستان، بهره‌وری و مهارت‌افزایی در همه ارکان و سطوح اداری دانشگاه لرستان افزایش یابد».

وی تأکید کرد:«ما باید دوره‌های آموزشی مهارت‌افزایی درون سازمانی را در راستای حرکت کردن به سوی تحول اداری و بهره‌وری، اجرا کرده و گسترش دهیم».

سرپرست دانشگاه لرستان گفت:«وقتی بهره‌وری و تحول اداری ایجاد شود خود به خود، راندمان کاری درون سازمانی هم افزایش خواهد یافت و در آن صورت است که دانشگاه، برای سایر سازمان‌ها نیز الگو خواهد شد».

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان تشریح کرد:«یک بخش تحول اداری و بهره‌وری نیز ارتقای تکریم ارباب رجوع است و در این زمینه بایستی با سیاستگذاری‌های شورای دانشگاه، شاخص‌های تکریم ارباب رجوع، ارتقاء پیدا کنند».

دکتر علی نظری، توضیح داد:«هدفمندسازی مدیریت‌های درون سازمانی دانشگاه از جمله دیگر موضوعاتی است که می‌بایست با رویکرد تحول اداری و افزایش بهره‌وری و راندمان سازمانی، انجام شود».

گفتنی است نشست شورای دانشگاه لرستان، عصر روز یکشنبه، ۱۹ دی‌ماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد و اعضای حاضر در نشست، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را درباره تحول اداری و بهره‌وری سازمانی، بیان کردند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید