معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور در لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۴۶ :: ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
در بحث  مبارزه با آفات محدودیت مالی وجود ندارد اما نباید اسراف کرد

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور روزی پرکار و پر تلاش را ‌در لرستان پشت سر گذاشت.

پیام عالیخانی- به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مجموعه این فعالیت ها شامل: افتتاح ساختمان اداری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوهدشت و دیدار با مسئولین شهرستان
بازدید از پروژه عملیات گابیونی،سنگی ملاتی،ذخیره نزولات‌ آسمانی و جنگل کاری حوزه درب گنبد شهرستان کوهدشت
بازدید از ساختمان اداری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چگنی و دیدار با فرماندار و مسئولین شهرستان
بازدید از خزانه گل و گیاه مظفر افشار پدر بلوط ایران
بازدید از پارک جنگلی بام لرستان و نهالستان بام
بازدید از ساختمان در حال احداث اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان
و در پایان دیدار با دکتر خادمی استاندار لرستان در فرودگاه بود

در این بازدیدها ، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور در کوهدشت گفت : انفال به ولی فقیه و حکومت اسلامی تعلق دارد و حفظ آنها از کارهای اساسی و اولیه سازمان جنگل ها است.

خلیل آقایی با تقدیر از عملکرد مثبت مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان بیان کرد: بایستی طوری رفتار شود که خلق خدا راضی و خشنود شوند.

وی به تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و خاطرنشان کرد : با روستاییان مدارا کنید ولی با زمین‌خواران با اشد برخورد رفتار کنید.

مهندس آقایی افزود: در بُعد آتش سوزی ها ، خشکیدگی بلوط و مبارزه با آفات محدودیت مالی وجود ندارد اما اسراف نباید صورت گیرد.

در ادامه ، اللهیار ملکشاهی نماینده مردم شهرستان کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از عملکرد خوب و مثبت بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، نجفی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان و رییس و پرسنل این دو ارگان در شهرستان کوهدشت اظهار داشت : فعالیت های حوزه کشاورزی و منابع طبیعی در استان ستودنی است.

وی اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری در کل کشور را کاری مثبت و مفید دانست و خاطرنشان کرد : احداث ساختمان جدید اداری منابع طبیعی کوهدشت واقعا لازم و ضروری بود.

ملکشاهی با اشاره به اینکه تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی به رسمی حائز اهمیت است خاطرنشان کرد: گستردگی وسعت منابع طبیعی در لرستان و مخصوصا کوهدشت،می طلبد که نیروهای بیشتری در منابع طبیعی مشغول به کار شوند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در خصوص استمرار صندوق توسعه ملی نیز بیان کرد: با عنایت به کارها و عملکرد مثبت سازمان جنگل‌ها ، مراتع و آبخیزداری کشور و ضرورتی که در کشور برای حوزه آبخیزداری و آبخوانداری وجود دارد مجلس به این موضوع کمک خواهد کرد و امیدواریم که سال آینده بیشتر از امسال بتوان از این منابع استفاده کرد.

ملکشاهی با اشاره به اینکه باید تمام سعی خود را انجام داد تا به استانداردهای حفاظت از منابع طبیعی در سطح دنیا نزدیک شد خاطرنشان کرد: تردید نداریم که همه مجلس با موضوع استمرار استفاده از صندوق توسعه ملی موافقت خواهند کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید