مدیربیمه کوثر استان لرستان خبر داد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۵۲ :: ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
در جریان یک فقره تصادف در سال ۹۶، بیش از یک میلیارد و ۲۱۳میلیون پرداخت گردید

مهندس حمیدرضا عزیزی مدیر بیمه کوثر استان لرستان در گفتگو با پایگاه خبری سنگ نوشته، خبر داد: در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ بر اثر برخورد شاخ به شاخ دو دستگاه خودرو تصادف هولناکی در محور خرم آباد-شاهیوند رخ داد که در این حادثه ۷ نفر از سرنشینان هر دو خودرو با درصدهای مختلفی دچار آسیب شدند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس عزیزی افزود: هر چند این فقره تصادف فوتی نداشت اما متاسفانه موجب درصد نقص عضو بالایی برای سرنشینان هر دو خودرو گردید.

وی تشریح کرد: در تاریخ ۹۷/۶/۲۷، بیمه شده گان نسبت به بیمه کوثر، اعلام خسارت نموده و خودروی مقصر معرفی شد. رای قطعی دادگاه نیز در مورخه ۹۷/۱۲/۸ صادر شد که در این راستا برابر قانون، مهلتی ۲۰ روزه جهت حق اعتراض و تجدید نظر در رای، برای فرد متضرر در نظر گرفته شده است.

مدیر بیمه کوثر لرستان اظهار داشت: در نهایت تیرماه ۹۸ پرونده تکمیل گشته و مردادماه ۹۸ خسارت پرونده مذکور پرداخت گردید.

مهندس عزیزی بیان داشت: خسارت دقیق این پرونده بالغ بر یک‌ میلیارد و ۲۱۳ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۴۷۸ تومان می باشد.

وی تاکید کرد: لازم به ذکر است پرداخت خسارت به این ۷ نفر بر اساس میزان درصد آسیب دیدگان بوده و یک‌نفر به موجب تعدد دیات آسیب ها که متاسفانه با ۴۱۰ درصد آسیب نخاعی مواجه شده بود، یک میلیارد و ۳۶ میلیون تومان از سهم دیه را دریافت کرد.

مدیربیمه کوثر استان لرستان تکمیل کرد: ۱۹۶ میلیون تومان باقی مانده نیز به تناوب میزان خسارت شش نفر، بین آنها تقسیم گردید.

مهندس حمیدرضا عزیزی در پایان خطاب به رانندگان هر نوع وسیله نقلیه ای متذکر شد: هیچ مبلغ دیه ای جایگزین حفظ سلامتی بدن افراد نخواهد شد و کمی دیرتر رسیدن بهتر از آسیب دیدن است. اگر هر راننده ای کمی تامل داشته باشد، از برخورد هیجانی و شتاب زده جلوگیری کرده و هرگز خویشتن را به ورطه صدمات جبران ناپذیر یا چنگال مرگ نخواهد سپرد.

گفتگو: نرگس سپه وند
مدیر پایگاه خبری سنگ نوشته

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید