در راستای پویش ملی من مادرم ، بچه های ایران فرزندان من؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۳۰ :: ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
در راستای طرح آجر به آجر ۲۵۰ پروژه در لرستان در دست اجرا است/ حضور پُررنگ بانوان در عرصه مدرسه سازی

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت : با مشارکت خیرین مدرسه ساز۲۵۰ پروژه در قالب ۵۰۰ کلاس درس در لرستان در دست اجراست که سهم خیرین مشارکت در ساخت ۳۰۰ کلاس درس از این مقدار است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، جلسه ای با حضور رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس، سهرابی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان ، معاونین نوسازی مدارس و کارشناسان روابط عمومی و امور بانوان آموزش و پرورش های مناطق استان ، برگزار شد.

غفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان اظهار داشت : در راستای طرح آجر به آجر ۲۵۰ پروژه در قالب ۵۰۰ کلاس درس در لرستان در دست اجراست که سهم خیرین مشارکت در ساخت ۳۰۰ کلاس درس از این مقدار است.

در این جلسه مهندس امیر غفوری نژاد،گفت: در طرح آجر به آجر خوشبختانه شاهد حضور پررنگ خیرین مدرسه ساز بوده ایم به نحویکه از لحاظ ریالی و چه از نظر میزان مشارکت مردم ، جزء استانهای برتر کشور بودیم و این نشان دهنده دغدغه مردم هم استانی در ایجاد فضاهای آموزشی ایمن برای فرزندان همین دیار است.

وی در ادامه افزود: در ۹ ماهه گذشته، ۴۲ مدرسه را تکمیل کرده و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده ایم و بیش از ۳۰۰ کلاس درس را نیز با مشارکت خیرین در استان لرستان در دست اجرا داریم .

وی گفت : خوشبختانه هم اکنون هم تعداد قابل توجهی از خیرین مدرسه ساز را بانوان تشکیل می دهند و حضور پررنگتر این عزیزان بیش از هر چیز سبب نهادینه شدن فرهنگ وقف در سیستم آموزشی کشور خواهد شد .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید