معاون عمرانی استاندار:
گروه: خبر / گزارش
تاریخ: ۱۳:۱۴ :: ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
در معرفی شهر چشمه ها ضعیف عمل کرده ایم!/ ضرورت توسعه آبنما در سطح شهر

احمد مرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: شهر ما شهر چشمه هاست که باید با جلوه گری این المان به مقصد گردشگری تبدیل شود اما آیا حتی آبنما یا فواره ای از رقص آب در سطح شهر داریم!

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز جلسه شورای ترافیک و شورای فنی و مناسب سازی در دفتر معاونت امور عمرانی استانداری لرستان برگزار شد.

مرادپور در ادامه در خصوص اهمیت تطبیق مدیریت شهری با جاذبه های گردشگری استان اذعان داشت: یکی از ضعفهای مدیریت شهری و حوزه عمران شهر خرم آباد این است که بخوبی آب را معرفی نکرده ایم و به ندرت از فواره ای آبی که زیبایی چشمه های این استان را هویدا می سازد، بهره برده ایم.

وی افزود: به عنوان مثال می توان با ترکیب آب نما و فواره در سطح معابر و نیز ایجاد سقفی از حد فاصل پل شهدا تا پل دارایی زاده، مکانی تفریحی برای عموم احداث کرد.

معاون امور عمرانی استاندار با اشاره به نورپردازی زیبای خیابان شهدای شرقی به عنوان یکی از جاذبه های شهری، ادامه داد: باید توجه داشت توسعه و تعریض معابر در این خیابان و یا استفاده از آبنماها نباید به نورپردازی محل خدشه ای وارد کند.

گفتنی ست: در این جلسه طرح جامع و خوبی در خصوص ساماندهی و توسعه مبلمان شهری در خیابان شهدای شرقی مطرح شد که با موانعی مانند بحث کنترل ترافیک و جمع آوری دستفروشان مواجه شد و درنهایت مقرر شد پس طی مراحل بازدید از محل و کمک مشاور ترافیک،طرح وارد مراحل عملیاتی شود.

بررسی مشکلات ترافیکی و راهنمایی و رانندگی مسیر مسکن مهر تا دانشگاه آزاد خرم آباد از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

مرادپور در این بحث با اشاره به یکطرفه بودن مسیر و تخطی برخی رانندگان و نیز عدم وجود تابلو ها و اعلانات رانندگی تصریح کرد: مشکل عمده ما در ساماندهی این مسیر راه و شهرسازی است که در تامین نقشه ی راهها و مواصل شهری و نیز تخمین زمین های شهری آمار دقیقی و درستی به ما ارائه نمی دهد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید