گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۳۵ :: ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
دستگیری شکارچیان غیرمجاز یک راس بز کوهی در دلفان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان از دستگیری شکارچیان غیر مجاز، به جرم شکار یک راس بز کوهی در منطقه شکار و صید ممنوع چهار شاخ این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رامین رحمتی گفت: براساس گزارش واصله از همیاران محیط زیست و طی ماموریت گشت و کنترل در منطقه شکار و صید ممنوع چهار شاخ گرین، مامورین اجرایی این اداره به چند نفر متخلف برخورد نموده که که پس از تعقیب و گریز آنها، این متخلفین بواسطه تاریکی شب و آشنایی کامل به منطقه توانستند متواری شوند؛ اما با پیگیری مامورین اجرایی پس از شناسایی هویت آنان با هماهنگی و همکاری با نیروی انتظامی حوزه استحفاظی و اخذ مجوز ورود به منزل توسط مراجع ذیصلاح موفق شدند متخلفین را در منزل غافلگیر و دستگیر نمایند.

رحمتی افزود: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه غیر مجاز کلاشینکف و لاشه یک راس بز کوهی کشف و ضبط گردید.

رحمتی اظهار داشت: پرونده این متخلفین زیست محیطی پس از بازجویی و تنظیم صورتجلسه اولیه جهت رسیدگی بیشتر و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله با اشاره به تلاش شبانه روزی محیط بانان این اداره در حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش شهرستان گفت: از همه دوست داران محیط زیست تقاضا داریم هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید