گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۱۵ :: ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دستگیری شکارچیان خرگوش در سلسله

رئیس اداره محیط زیست شهرستان سلسله از دستگیری دو نفر متخلف شکار غیر مجاز خرگوش و کشف و ضبط سه قبضه اسلحه و لاشه دو سر خرگوش  از این متخلفین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، علیرضا رحیمی گفت: در پی گشت و کنترل  شبانه یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان سلسله جهت پایش زیستگاه های حیات وحش در منطقه شکار و صید ممنوع گرین، دو نفر  متخلف که اقدام به شکار غیر مجاز دو سر خرگوش نموده بودند، دستگیر شدند.

رحیمی افزود: از این متخلفین دستگیر شده که از شکارچیان غیر مجاز استان های مجاور می باشند ۲ قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف و ضبط گردید.

رحیمی اظهار داشت: با عنایت به اینکه عمل ارتکابی صورت گرفته بر اساس قوانین شکار و صید جرم محسوب می شود؛ پرونده این متخلفین پس از بازجویی مقدماتی و اخذ جرایم زیست محیطی به میزان ۹۰۰۰۰۰۰ ریال، جهت رسیدگی به دادگستری ارجاع و ادوات کشف شده طبق ماده ۱۴ قانون شکار و صید تا پایان دادرسی و صدور رای قطعی زیر نظر سازمان به صورت امانی نگه داری می شوند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان سلسله از تمامی دوست داران محیط زیست درخواست نمود تخلفات زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگری گزارش واصله اقدام گردد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید