گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۲۶ :: ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
دستگیری متخلف شکار گراز در شهرستان چگنی

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چگنی از کشف و ضبط مقداری گوشت گراز وحشی از منزل یک نفر متخلف زیست محیطی و دستگیری این فرد خبر داد. طاهر بیرانوند گفت: در پی گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر شکار گراز توسط یک نفر متخلف زیست محیطی در شهرستان […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چگنی از کشف و ضبط مقداری گوشت گراز وحشی از منزل یک نفر متخلف زیست محیطی و دستگیری این فرد خبر داد.

طاهر بیرانوند گفت: در پی گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر شکار گراز توسط یک نفر متخلف زیست محیطی در شهرستان دوره و نگهداری گوشت این حیوان در منزل؛ یگان حفاظت این اداره با هماهنگی دستگاه قضا اقدام به بازرسی از منزل این فرد نموده، که در این بازرسی مقداری گوشت گراز وحشی کشف و ضبط شد.

بیرانوند اظهار داشت با عنایت به اینکه عمل ارتکابی این فرد بر اساس قوانین شکار و صید جرم محسوب می شود، پرونده ایشان پس از صورتجلسه و بازجویی اولیه جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع گردید.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان چگنی از تمامی دوست داران محیط زیست تقاضا نمود هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام گردد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید