گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۱۵ :: ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
دستگیری ۲ گروه متخلف زیست محیطی در شهرستان سلسله

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله از دستگیری 2 گروه متخلف از شکارچیان غیر مجاز حیوانات توسط یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، علیرضا رحیمی گفت: در پی گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله در سطح حوزه استحفاظی ، ۲ گروه متخلف زیست محیطی که بر خلاف قوانین شکار و صید اقدام به شکار غیر مجاز حیواناتی مانند گراز، خرگوش و روباه نموده بودند؛ دستگیر شدند.

رحیمی بیان داشت: از یک گروه از این متخلفین که اقدام به شکار یک راس گراز وحشی نموده بودند ۲ قبضه اسلح ساچمه زنی و ادوات شکار کشف وضبط گردید.

رحیمی در ادامه افزود: در حین گشت و کنترل شبانه در منطقه شکار و صید ممنوع گرین نیز محیط بانان این اداره با یک گروه متخلف زیست محیطی که با استفاده از خودرو لندرور و نورافکن و با استفاده از دوقبضه اسلحه جنگی ژ ۳ و کلاشینکف اقدام به شکار چهار سر خرگوش و یک قلاده روباه نموده بودند برخورد نموده، که پس از تعقیب و گریز و درگیر شدن با متخلفین موفق به کشف و ضبط لاشه های شکار شده و وسایل آنها شدند.

وی اظهار داشت: متخلفین با استفاده از تاریکی شب و با توجه به اینکه از اهالی منطقه بودند متواری شده، که با توجه به احراز هویت آنها دستور جلب این متخلفین توسط دستگاه قضایی صادر شده است.

رحیمی افزود: پرونده این متخلفین به خاطر شکار غیر مجاز و درگیری با مامورین در حین انجام ماموریت به مراجع قضایی ارجاع گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله از کلیه دوستداران محیط زیست درخواست نمود هرگونه تخلف زیست محیطی را با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید