گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۳۵ :: ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
دعوت رئیس دانشگاه لرستان از دانشگاهیان استان برای حضور حداکثری در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، در پیامی، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از دانشگاهیان استان لرستان (اعضای محترم هیئت علمی،دانشجویان و کارکنان گرامی)، دعوت کرد همچون گذشته، حضور حداکثری در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیالٍ عشر

فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به ملت همیشه در صحنه و حق طلب ایران اسلامی، تبریک عرض می کنم.

انقلاب اسلامی ایران که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) تحقق یافت، طلیعه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و عزت و سربلندی ایران اسلامی بود.

این انقلاب، چهلمین سالگرد تولد و پیروزی خود را جشن میگیرد که دوام و استمرار آن، مرهون راهبری داهیانه مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله خامنه‌ای ( مدظله العالی) و حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی، بوده است.

دانشجویان و جوانان عزیز همراه با اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان زحمتکش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور نیز همواره، حضور مستمر و استواری در صحنه های متعدد دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند.

از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف علمی، ایجاد مراکز مختلف دانشگاهی در اقصی نقاط مختلف کشور، کسب رتبه‌های برتر علمی در زمینه هایی همچون تولید مقالات علمی و پیشرفت در زمینه های گوناگون علمی، پژوهشی و فناوری است.

امروز، جوانان آینده ساز کشور، به راحتی امکان ادامه تحصیل در مقاطع مختلف آموزش عالی را دارند که خود، از نعمتهای بزرگ برآمده از انقلاب اسلامی است.

در بخش فرهنگی نیز، خودباوری دینی و رهایی از وابستگی به بیگانگان، از مهم ترین دستاوردهای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تحقق مردم سالاری دینی و پیوند اسلامیت و جمهوریت و برچیده شدن نظام سیاسی دیکتاتوری پهلوی وابسته به بیگانگان، نتیجه انقلاب اسلامی است.

چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی میگذرد و امروز، ایران اسلامی، در قله های اقتدار و عزت قرار دارد که بایستی قدردان جانفشانی های شهدا و ایثارگران باشیم.

دانشگاهیان استان لرستان، امسال نیز همچون سالهای گذشته، همراه با سایر اقشار مردم، در صفوف متحد و منسجم و با اتحاد و همدلی، در راهپیمایی غرورآفرین ۲۲ بهمن ماه، حضور حداکثری خواهند داشت تا بار دیگر، حمایت قاطع خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان داده و با آرمانهای انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان، تجدید میثاق نمایند.

رئیس دانشگاه لرستان
خسرو عزیزی

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید