گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۱۴ :: ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از هنرمندان و اصحاب رسانه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان طی پیامی از هنرمندان، اصحاب رسانه و مردم شریف استان برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن روز قدس دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، متن پیام اعظم روانشاد به این شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسان‌های حق طلب، عدالتخواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.

روز قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری داغدار خون‏‌های به ناحق ریخته شده مردم مظلوم غزه به دست رژیم کودک‌کش صهیونیستی است. جنایت تروریستی رژیم غاصب اسرائیل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران و رزمندگان سپاه اسلام؛ باری دیگر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی و قراردادهای بین‌المللی پایبند نیست.

اما به برکت خون شهیدان مقاومت و در پرتو مقاومت مردم مظلوم فلسطین؛ امروز جبهه‌ مقاومت با اقتدار به پیش می‌رود و روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شتاب گرفته است.

اینجانب با گرامیداشت روز بزرگ و سرنوشت‌ساز جهانی قدس و یاد شهیدان راه آزادی قدس شریف ضمن دعوت از مردم شریف استان، به ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه؛ اصحاب دانایی و روشنایی‌ با اراده‌ای راسخ و حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، خشم خود را از دشمنان ظالم نشان دهند و بار دیگر با آرمان های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت نمایند، تا استکبار جهانی بداند که مسأله  فلسطین همچنان مسأله اول جهان اسلام است.

وعده ما جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در صفوف دشمن‌شکن راهپیمایی در خرم‌‌آباد و شهرستان‌های استان لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید