گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۵۰ :: ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
دو جلد کتاب زیست محیطی در لرستان رونمایی شد

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از دو جلد کتاب زیست محیطی با عناوین « سمندر لرستانی» و « سیمای محیط زیستی استان لرستان» رو نمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در مراسمی با حضور ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، سالاروند سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست و جمعی از فعالین زیست محیطی استان از دو جلد کتاب زیست محیطی با عناوین « سمندر لرستانی» اثر خانم ملیحه پوریان و « سیمای محیط زیستی استان لرستان» اثری از اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان رونمایی شد.

سالاروند سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در این مراسم گفت: این کتاب ها با رویکرد آموزشی و ترویج فرهنگ حفاظت از تنوع زیستی و معرفی مواهب طبیعی استان نوشته شده اند.

سالاروند چاپ این کتاب ها را ادامه روند رو به رشد فرهنگ سازی زیست محیطی در استان لرستان دانست و بیان داشت: باید با تلاش مستمر فرهنگ زیست محیطی را در رفتار تک تک افراد جامعه نهادینه کنیم.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به اهمیت کتاب در تقویت فرهنگ و دانش در جامعه گفت: کتاب می تواند نقش موثری در انتقال مفاهیم زیست محیطی به دانش آموزان و سنین پایه به عنوان آینده سازان این کشور داشته باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید