طی سه ماهه اول سال جاری انجام گرفت؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۴۱ :: ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
دو هزار و ۶۰۸ مورد بازدید از جایگاه‌های سوخت لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: با هدف تحقق خدمات مطلوب کمی و کیفی عرضه سوخت، ۲۶۰۸ بازدید میدانی درسه ماهه اول سالجاری از ۸۱ جایگاه عرضه سوخت این منطقه انجام شده است. پیمان بهرامی مدیر این شرکت با اشاره به افزایش بازدید از مجاری عرضه […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: با هدف تحقق خدمات مطلوب کمی و کیفی عرضه سوخت، ۲۶۰۸ بازدید میدانی درسه ماهه اول سالجاری از ۸۱ جایگاه عرضه سوخت این منطقه انجام شده است.

پیمان بهرامی مدیر این شرکت با اشاره به افزایش بازدید از مجاری عرضه سوخت در لرستان اظهار داشت: این بازدیدها با هدف کنترل کمی و کیفی، نظارت بر توزیع دقیق و استمرار سوخت‌رسانی مطلوب و با کیفیت در مجاری عرضه سوخت سطح استان توسط کارشناسان واحد خدمات مهندسی و سرویس‌های صنعتی این شرکت طی سه ماهه اول سال‌جاری انجام شد.

بهرامی ضمن اشاره به اینکه این بازدیدها شامل یک هزار و ۴۳۸ بازدید کنترل کیفی و ۱۱۷۰مورد بازدید کمی از جایگاههای عرضه سوخت استان بوده افزود:تحقق اصل رعایت صیانت از حقوق شهروندی، حفظ استانداردهای صنعتی با هدف نظارت بر استمرار سوخت رسانی مطلوب، جلوگیری از هرگونه آلودگی فرآورده های نفتی و وقفه کاری در دستگاه های موجود در مجاری عرضه و رفع نقص فنی تلمبه ها در جهت خدمت رسانی مطلوب توسط جایگاه های سوخت با رعایت استاندارد های کمی و کیفی از اهداف دیگر این بازدیدها می باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی لرستان بر کنترل کمیت فرآورده های نفتی تحویلی نیز تاکید کرد و اظهار داشت: نظارت مستمر بر مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی نقش تعیین کننده و بارزی در تحقق رسالت سازمانی و جلب رضایتمندی مردم دارد.

وی گفت: به همین منظور واحد خدمات فنی و مهندسی شرکت با در اختیار داشتن چک لیست مربوطه، همواره در مجاری عرضه حضور یافته و سیستم مکانیکی انتقال و تحویل سوخت و شمارنده آن را با استفاده از پیمانه معیار و استاندارد نمونه گیری و مطابقت داده و بعد از اطمینان از صحت عملکرد نازل تلمبه، نسبت به پلمب مجدد و نصب برچسب بازدید اقدام می کند و علاوه بر این بصورت سه ماهه اداره کل استاندارد میزان کمیت فرآورده های نفتی توزیعی از تلمبه های مجاری عرضه را اندازه گیری و کنترل می کند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید