گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۴۴ :: ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
دیدار صمیمانه مدیرکل امور مالیاتی استان با دانش آموزان مدرسه دخترانه هوشمند معراج

مدیرکل امور مالیاتی استان جامعه هدف فرهنگ سازی مالیاتی را دانشجویان و دانش آموزان دانست و با بیان اینکه "«یکی از بنیانهای فرهنگ سازی مالیاتی، ایجاد سوال برای دانش آموز است» گفت: برای ما کار فرهنگی در کنار فعالیت های مالی و اقتصادی که وظیفه ذاتی ماست، از هر چیز دیگری مهم تر است. امروز به همراه معاونین اداره کل امور مالیاتی آمده اییم تا از دانش آموزان بخواهم مشاوران فرهنگ سازی مالیاتی باشند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمدرضا محمدی مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان به همراه بیات معاون درآمدهای مالیاتی، زیوداری معاون توسعه مدیریت و منابع، محمدی پور معاون ارزش افزوده استان و حسنوند مسئول روابط عمومی با حضور در دبستان دخترانه هوشمند معراج در دیدار با دانش آموزان که صبح دوشنبه هفتم آبان ماه برگزار شد، این دیدار را تمرین همفکری، تعامل و هم اندیشی دانست و با اشاره به فعالیت در جهت فرهنگ سازی مالیاتی و اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ مالیاتی در بین دانش آموزان استان گفت: پرداخت مالیات درکشورهای پیشرفته جز وظایف و تعهدات مردم نسبت به دولت و جامعه بوده و نهادینه شدن آن مدیون سرمایه گزاری در آموزش های پایه در این کشورهاست.

محمدی سپس به تعریف دانش آموزان از مالیات و چرایی پرداخت آن گوش کرده و خاطر نشان ساخت: از شما دانش آموزان گرامی می خواهم در خانه با کمک پدر و مادر یک انشا با موضوع مالیات بنویسید تا پس از بررسی انشاهای شما عزیزان، به تعدادی از انشاهای برتر، جوایز ارزنده ای به رسم یادبود از سوی اداره کل امور مالیاتی اهداء گردد. تا در این فرایند، بهتر با نظرات شما آشنا شوم و نگاهتان به آینده استان و کشور را بدانم.

در پایان این بازدید هدایایی به طور نمادین در بین دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه معراج توزیع شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید